مسابقه پیامکی «ندای وصل» در استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 1442654
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
با محوریت دهه کرامت؛

مسابقه پیامکی «ندای وصل» در استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه هنر: معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری مسابقه پیامکی تحت عنوان ندای وصل در استان خبر داد.

مرتضی امیدی، معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: ارج نهادن به مقام شامخ خاندان رسالت انسان را از خطر سقوط در منجلاب فساد و تباهی نجات می دهد.

وی با بیان اینکه تأسی و توسل به خاندان نبوی به حفظ ارز‌ش‌های اسلامی و انقلابی کمک قابل توجهی می‌کند، افزود: جوانان باید با گرویدن به این معصومین(ع) خود را از ورود به معضلات فرهنگی که از سوی دشمنان اسلام طراحی می‌شود در امان بدارند.

امیدی در ادامه از حضور خادمان حرم مطهر رضوی به دعوت سمن رهپویان ولایت عشق خبر داد و گفت: خادمان حرم مقدس هشتمین سپهر آسمان امامت و ولایت از جمعه، 14 تا 16 شهریورماه میهمان ویژه استان مرکزی هستند.

وی اظهار کرد: خادمان این حرم شریف و مبارک از لحظه ورود از بیت قدیمی حضرت امام(ره) بازدید کرده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های آن حضرت می‌بندند.

امیدی همچنین به بازدید خادمان حرم رضوی از بیماران حاضر در بیمارستان این شهرستان و پس از آن شهرستان شازند نیز اشاره کرد و گفت: این بزرگواران یک‌شنبه، 16 شهریور در یکی از مساجد شهر اراک حضور به هم رسانده و در مراسم معنوی شام ولادت شرکت می‌کنند.

این مقام مسئول در ادامه به چاپ و نشر گاهنامه با عنوان ندای وصل خبر داد و با بیان اینکه این نشریه به‌ مناسبت‌های مختلف چاپ و توزیع می‌شود، افزود: بخشی از این گاهنامه به برگزاری مسابقات اختصاص دارد که در دهه کرامت اجرایی می‌شود.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان با مطالعه این نشریه به سؤالات مندرج در آن با محوریت دهه کرامت به‌واسطه سامانه پیامکی پاسخ می‌دهند.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در پایان، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک این هفته به دولتمردان، گفت: امید است با تدابیری که در دولت تدبیر و امید اتخاذ می‌شود به موفقیت‌های بسیار دست یافته و دست دشمنان و معاندان دینی را از کشور کوتاه‌تر از قبل کنیم.

captcha