طنین الله اکبر در مساجد غزه همراه با اعلام پیروزی مقاومت/ تشکر جنبش جهاد از رهبر معظم انقلاب
کد خبر: 1443576
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

طنین الله اکبر در مساجد غزه همراه با اعلام پیروزی مقاومت/ تشکر جنبش جهاد از رهبر معظم انقلاب

گروه بین‌الملل: با اعلام خبر پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ غزه، فریاد الله اکبر مساجد غزه را فرا گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه ماهواره‌ای المنار، با خبر اعلام پیروزی حماس در جنگ غزه، شادی و شعف بی‌سابقه‌ای خیابان‌های غزه را فرا گرفت و هزاران تن از شهروندان فلسطینی برای نشان‌دادن خوشحالی و سرور خود به خیابان‌ها آمدند.

به همین مناسبت، فریاد تکبیر از مساجد غزه پخش شد و مساجد نیز این پیروزی را جشن گرفتند.
فلسطینی‌ها همچنین با رفتن به پشت‌ بام منازل فریاد پیروزی سر دادند و با افتخار، شادی و سرور خود را به خاطر موفقیت و دستاوردهای مقاومت نشان دادند.
حزب‌الله پیروزی ملت فلسطین را تبریک گفت
حزب‌الله لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای این پیروزی بزرگ را به ملت شجاع فلسطین، مقاومت این کشور، خانواده‌های شهدا و اسیران فلسطینی تبریک گفت و اعلام کرد: این پیروزی با اراده، پایداری و ثبات مقاومت محقق شد و بهای صبر بزرگ در برابر قربانیانی است که ملت فلسطین طی روزهای تجاوز رژیم صهیونیستی تقدیم کرد.
در این بیانیه آمده است: آنچه محقق شد، پیروزی بزرگی برای ملت فلسطین و تحقق بخشی از مطالبات اساسی‌اش بود که اگر مقاومت نبود، محقق نمی‌شد.

حزب‌الله در پایان پیروزی ملت فلسطین در غزه را مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ‌تر و مهم‌ در آینده دانست.
تشکر مقاومت فلسطین از رهبر معظم انقلاب
پایگاه خبری العالم نیز گزارش داد: رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن تقدیر از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران از مقاومت فلسطین، تاکید کرد: تحمیل آتش بس بی‌قید و شرط و طولانی مدت به صهیونیست‌ها سرآغاز مبارزه‌ای طولانی برای آزادی تمامی خاک فلسطین خواهد بود.
ناصر ابو شریف در بیانیه‌ای مطبوعاتی که بر روی سایت «ندای قدس» این نمایندگی در تهران منتشر شد از اقدامات و فعالیت‌های ملل اسلامی در حمایت از ملت فلسطین و به‌ویژه از اقدامات ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین، آیت‌الله خامنه‌ای در حمایت همه‌جانبه از مبارزات ملت مظلوم فلسطین و مقاومت در غزه تشکر و قدردانی کرد.

غزه 51 روز متوالی در برابر جنگ رژیم صهیونیستی مقاومت کرد، سرانجام شب گذشته، چهارم شهریورماه، با اعلام آتش‌بس دائمی، این جنگ پایان یافت و اشغالگران بدون دست‌یابی به اهداف استراتژیک خود ناکام مانده و شکست خوردند.
بیش از 2 هزار شهروند فلسطینی در این جنگ شهید و 11 هزار تن نیز مجروح شدند.

captcha