نشست‌های آسیب‌شناسی ماهواره در مدارس تشکیل شود
کد خبر: 1443587
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
امام جمعه خمینی‌شهر:

نشست‌های آسیب‌شناسی ماهواره در مدارس تشکیل شود

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به پیشنهاد کارگروه تخصصی برای برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی ماهواره در مدارس، خواستار همکاری آموزش و پرورش در این زمینه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر شامگاه چهارم شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رحیمی، امام جمعه خمینی‌شهر، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
امام جمعه خمینی‌شهر با اشاره به طرح تهیه شده توسط کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی در خصوص ماهواره و راهکارهای مقابله با آن گفت: خطر ماهواره کمتر از دجال آخرالزمان نیست، ماهواره آسیب‌های زیادی به پیکر خانواده وارد می‌کند و ما باید در این زمینه اقدامات خوب و مؤثری انجام دهیم.
حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به پیشنهاد کارگروه تخصصی برای برگزاری نشست‌های آسیب شناسی ماهواره در مدارس، خواستار همکاری آموزش و پرورش در این زمینه شد.
در ادامه جلسه احمد حقیقی، فرماندارخمینی‌شهر نیز گفت: تهاجم فرهنگی در هر جامعه‌ای با توجه به مشخصات همان جامعه وارد می‌شود و شرایط خاصی را بر جامعه ما تحمیل می‌کند؛ به عنوان مثال در خمینی‌شهر با توجه به گرایشهای مذهبی این شهر در قالب عرفانهای کاذب، عزاداری و... عمل می‌کند و در این خصوص وظیفه ما سنگین است.
حقیقی گفت: یکی از بزرگترین آسیب‌ها در جامعه ما مسئله ماهواره است که تبدیل به معضلی خانمان سوز شده است و هر کاری در این زمینه می توانیم باید انجام دهیم.

captcha