لزوم جلب اعتماد سرمایه‌گذاران جهت رونق اقتصادی
کد خبر: 1444060
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
آیت‌الله ایمانی تأکید کرد:

لزوم جلب اعتماد سرمایه‌گذاران جهت رونق اقتصادی

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان فارس با ابراز نگرانی از موانعی که رشد صنعت را متوقف کرده‌اند، گفت: برنامه‌ریزی صحیح دولت و جلب اعتماد صنعتگران و سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف رونق اقتصادی را به‌دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر دیروز، 6 شهریور در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تأثیر علوم ارتباطات در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با به‌وجود آمدن امید در جامعه علمی و تخصصی استان فارس، موانعی که بر مسیر پیشرفت صنایع قرار دارد، برداشته می‌شود.
وی یادآور شد: به‌دنبال تأسیس کارخانجات متعدد در سال‌های اولیه انقلاب، استان فارس به‌عنوان مرکز مخابرات کشور شناخته شد اما با بروز اتفاقاتی مرکز علمی این صنعت به استان دیگری انتقال یافت.
آیت‌الله ایمانی با ابراز نگرانی از موانعی که رشد صنعت را متوقف کرده‌اند، افزود: برنامه‌ریزی صحیح دولت و جلب اعتماد صنعتگران و سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف رونق اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری استان اضافه کرد: با توجه به زیبایی‌های طبیعی، سوابق فرهنگی و پیشرفت در پزشکی، سومین حرم اهل بیت(ع) به‌عنوان یکی از استان‌های پرجاذبه شناخته می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار در پاسخ به توصیه آیت‌الله ایمانی مبنی بر راه‌اندازی کارخانجات الکترونیکی و مخابراتی فارس نسبت به رونق مجدد این صنعت در استان ابراز امیدواری کرد و گفت: با تشکیل کمیته‌ای با حضور وزیر صنایع، استاندار و مسئولان مرتبط، کارخانجات مخابراتی و الکترونیکی فارس احیا می‌شود.
محمود واعظی صنعت مخابرات فارس را مایه افتخار ایران دانست و اظهار کرد: با برداشتن محدودیت‌ها، در راستای گسترش توسعه و صنعت گام‌های مؤثری برداشته می‌شود.
وی درخصوص اهداف دولت یازدهم یادآور شد: سیاست دولت در سال گذشته کنترل تورم بود که پس از موفقیت این طرح، رونق اقتصادی به‌عنوان هدف بعدی دولت مطرح شده است.

captcha