جلسات تفسیر قرآن تهران در هفته پیش‌رو
کد خبر: 1444414
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

جلسات تفسیر قرآن تهران در هفته پیش‌رو

گروه اندیشه: در هفته جاری، جلسات تفسیر قرآن آیات ضیاءآبادی، غروی علیاری و جاودان در شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جلسات تفسیر قرآن این هفته در مناطق مختلف تهران برگزار می‌شود که اطلاعات مربوط به برگزاری آن‌ها به قرار ذیل است:

جلسه تفسیر اخلاقی قرآن با سخنرانی آیت‌الله ضیاء‌آبادی
جلسه تفسیر اخلاقی قرآن آیت‌الله ضیاءآبادی دوشنبه، 10 شهریورماه، بعد از نماز مغرب و عشاء به امامت ایشان در مسجد علی بن الحسین(ع) واقع در میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید احمدی زمانی، نبش کوچه شفیعی برگزار می‌شود.
جلسه خصوصی تفسیر قرآن آیت‌الله‌‌العظمی غروی‌علیاری
جلسه خصوصی تفسیر قرآن آیت‌الله غروی‌علیاری نیز روز چهارشنبه، 12 شهریورماه، از ساعت 9 تا 10 صبح در مسجد جامع فاطمیه، واقع در تهران نو، خیابان وحیدیه، میدان تسلیحات برگزار می‌شود.
جلسه عمومی تفسیر آیت‌الله غروی علیاری
آیت‌الله غروی علیاری جمعه‌شب، بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در مسجد جامع فاطمیه، جلسه تفسیری دارد که در آن برای عموم افراد به تفسیر آیاتی منتخب از قرآن می‌پردازد.
جلسه اخلاق با سخنرانی آیت‌الله جاودان
جلسه اخلاق آیت‌الله جاودان نیز چهارشنبه، 12 شهریورماه، پیش از اذان مغرب ساعت 18:30 در حسینیه شیخ مرتضی زاهد، به نشانی خیابان شهیدمصطفی خمینی، قبل از چهارراه مولوی، سمت چپ، کوچه شهید بالاگر، بن‌بست شهید‌صادقی، پلاک 24 برگزار می‌شود.
این جلسات مدتی است که با یک هفته تأخیر، روزهای جمعه صبح، حدود ساعت 9 تا 10 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.
جلسه تفسیر آیت‌الله جاودان
جلسه تفسیر آیت‌الله جاودان نیز که چندی است به مبحث «امامت» اختصاص یافته است، این هفته، پنجشنبه، 13 شهریورماه نیز قبل از نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:30  در دبیرستان سادات موسوی، واقع در خیابان ۱۷ شهریور، پس از زیرگذر امیرکبیر، نرسیده به میدان شهدا، سمت راست، جنب ورزشگاه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این جلسه می‌توانند طی روزهای آینده با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله جاودان از برگزاری قطعی جلسه تفسیر اطلاع حاصل کنند.
جلسه اخلاق آیت‌الله قرهی
جلسه اخلاق آیت‌الله قرهی نیز چهارشنبه 12 شهریورماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه القائم المنتظر(ع) واقع در تهرانپارس، شهرک حکیمیه، والفجر، انتهای بلوار نور، جنب پارک ساحل برگزار می‌شود.

captcha