تربیت ۳۰ هزار قرآن‌‌آموز در مؤسسه فجرآفرینان
کد خبر: 1445382
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

تربیت ۳۰ هزار قرآن‌‌آموز در مؤسسه فجرآفرینان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ۳۰ هزار قرآن‌‌آموز در دوره‌های مؤسسه قرآنی ـ مردمی فجرآفرینان آموزش دیده و در عرصه قرآنی فعالیت می‌کنند.

سیدمهدی پور‌موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ مردمی فجرآفرینان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: مؤسسه قرآنی ـ مردمی فجرآفرینان از سال 85 با دریافت مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در این استان مشغول به فعالیت شد.

وی افزود: در طول این دوران کلاس‌های آموزشی متعددی از قبیل روان‌خوانی، روخوانی، تفسیر، تدبر در قرآن، مفاهیم، حفظ و مربیگری برگزار و از استقبال خوبی برخوردار شد.

پورموسوی ادامه داد: از سال 85 تاکنون بالغ بر 30 هزار قرآن‌‌آموز در دوره‌های این مؤسسه مورد آموزش قرار گرفته و در عرصه قرآنی فعالیت می‌کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی ـ مردمی فجرآفرینان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این مؤسسه چندین بار در مقاطع مختلف به عنوان مؤسسه برتر شناخته و در استان سیستان‌ و‌ بلوچستان به عنوان فعال‌ترین مؤسسه شناخته شده است.

وی اشاره کرد: این مؤسسه در طرح ملی قرآنی 1448 با سهمیه 100 نفری شرکت کرده و به عنوان اولین مؤسسه قرآنی این استان توانسته در جذب مخاطبان قرآنی موثر واقع شود.

captcha