حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در روستاهای کرمان
کد خبر: 1446117
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹

حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در روستاهای کرمان

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در کرمان از حضور خادمان حرم امام رضا(ع) برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ثارالله انکوتی، مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در کرمان روز گذشته، 11 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خادمان حرم امام رضا(ع) برای برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید وارد کرمان شده‌اند، گفت: در راستای انعکاس مطلوب و ایجاد شور رضوی در کرمان ستاد خبری جشنواره زیر سایه خورشید در کرمان تشکیل شد.
وی با بیان اینکه اهمیت رسانه برای توسعه و ترویج معارف دینی و مذهبی بر کسی پوشیده نیست، افزود: رسانه نقش بسیار مهمی در مدیریت افکار عمومی و هدایت آنها به سمت خوبی‌ها دارد.
انکوتی با اشاره به اینکه خادمان حرم ملکوتی حضرت رضا(ع) برای ششمین سال متوالی برای شرکت در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید به‌عنوان سفیران حرم رضوی در دهه کرامت به کرمان سفر می‌کنند، اظهار کرد: مدت سه سال است که استان کرمان برای انعکاس هر چه بهتر برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید با همکاری و همدلی اهالی رسانه و مطبوعات استان، ستاد خبری تشکیل می‌دهد.
وی با بیان اینکه بیش از 30 خبرنگار و عکاس خبری برای پوشش اخبار امسال جشنواره، در مدت چهار روز برگزاری جشنواره در استان کرمان اعلام آمادگی کردند، گفت: امیدواریم با تشکیل ستاد خبری جشنواره، تمام برنامه‌های جشنواره اعم از ورود کاروان خدام به کرمان و حضور خادمان حرم رضوی در اماکن مختلف برای برگزاری جشن‌ها و ایجاد فضای معنوی سرشار از عطر رضوی را به خوبی انعکاس دهیم.
مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید کرمان با اشاره به اینکه کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) به همراه روحانی اعزامی از مشهد مقدس، در نخستین روز از سفر خود به کرمان وارد بخش چترود از توابع کرمان می‌شوند.
انکوتی اظهار کرد: در کنار حضور خادمان در مرکز استان و شهرستان‌ها به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم در سال‌های گذشته، حضور در بخش‌ها و روستاها از پیشنهادات ستاد استان کرمان بوده است که مورد قبول آستان قدس نیز واقع شده است.

captcha