پایان تحقیقات برنامه «مشاعره قرآنی» تا دو ماه آینده
کد خبر: 1450068
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
اسماعیل آذر خبر داد:

پایان تحقیقات برنامه «مشاعره قرآنی» تا دو ماه آینده

گروه ادب: دبیر طرح مشاعره قرآنی گفت: مراحل تحقیقات اشعار قرآنی را در دست انجام داریم و همزمان با اتمام تحقیقات که پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه دیگر به پایان برسد، تهیه برنامه مشاعره را آغاز می‌کنیم.

اسماعیل آذر، دبیر طرح مشاعره قرآنی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره برنامه مشاعره قرآنی که پیش از این نشست آن برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون در مراحل تحقیق برنامه مشاعره قرآنی هستیم و در این حوزه تحقیق می‌کنیم.
وی با بیان این مطلب افزود: آموزش شرکت‌کنندگان در این برنامه همزمان با فراغت از تحقیق آغاز می‌شود و پس از آموزش، برنامه مشاعره قرآنی برگزار می‌شود.
این مدرس ادبیات با اشاره به اینکه برنامه مشاعره قرآنی برای رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود، گفت: تحقیقات این برنامه تا دو ماه دیگر به پایان می‌رسد و آموزش و مشاعره آن به صورت پیوسته و همزمان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه مکان اجرای این برنامه هنوز مشخص نشده است، ادامه داد: همزمان با اوایل مهرماه برنامه مشاعره سلامت نیز با حضور دانشجویان دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.
آذر با بیان اینکه برنامه مشاعره سلامت از شبکه هفت سیما پخش می‌شود، گفت: هدف این برنامه تشویق هموطنان به حفظ سلامت خود است. در این برنامه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طی یک جشنواره فرهنگی به مشاعره می‌پردازند.
وی اظهار کرد: برنامه مشاعره سلامت در شیراز ضبط و تهیه شده است و اشعار سعدی و حافظ نیز در این برنامه مشاعره جایگاه خود را دارد.

captcha