سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه پویایی معلمان را به‌وجود آورده است
کد خبر: 1451656
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه پویایی معلمان را به‌وجود آورده است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تصویب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت:‌ خوشبختانه زمینه لازم برای پویایی و تلاش صادقانه معلمان و مربیان دلسوز و وظیفه‌شناس فراهم است و هرگونه غفلت و سهل‌انگاری و از دست دادن فرصت‌ها گناهی نابخشودنی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آستانه فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به اینکه شایسته است پروردگار متعال را بر دو نعمت بزرگ قرآن و اهل‌ بیت(ع) سپاسگزار باشیم و امید است در سایه عنایات آن بزرگواران زمینه‌های لازم برای تحول همه‌جانبه علمی، عملی و جهاد اخلاقی و تربیتی فراهم شود، گفت: سال تحصیلی جدید باید سالی آمیخته با محبت، عزت و پیروزی برای ملت بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه فرزندان آدم(ع) آموخته تعلیم و تربیت‌ هستند و در سایه آموزش و پرورش به کمال مطلوب می‌رسند، افزود: نقش خانواده و مدرسه در این رابطه بسیار حساس است و در صورتیکه این دو کانون مقدس برای تعلیم و تربیت فرزندان و نسل امروز برنامه داشته باشند می‌توان به آینده مثبت آن امیدوار بود.

نسل امروز میراث‌دار شهدای بزرگ است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد:‌ امروز نسل جوان و نوجوان ما میراث‌دار شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستند و در عصر خمینی کبیر(ره) زندگی می‌کنند، عصری که به برکت انقلاب اسلامی و جهاد ملت بزرگ ما سرنوشت جامعه و کشور را دگرگون کرده و در منطقه و جهان تحول آفریده است لذا باید قدر این فرصت عظیم را بشناسیم و برای بهره‌برداری و استفاده حکیمانه از آن با برنامه‌‌ریزی و تدبیر حرکت کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه باید بر لطف خداوند توکل کرد، ادامه داد:‌ ما باید در سایه‌سار رحمت واسعه پروردگار، امام عصر(عج)، معلمان و اولیای دلسوز راه کسب کمال و فضیلت را باجدیت دنبال کنیم و با نشاط و ایمان و امید به آینده تلاش و فعالیت کنیم که قطعاً خداوند با نیکان و نیکوکاران است و او بندگان خود را تنها نمی‌گذارد.

هرگونه غفلت و سهل‌انگاری گناهی نابخشودنی است

این مقام مسئول با اشاره به تصویب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود:‌ خوشبختانه زمینه لازم برای پویایی و تلاش صادقانه معلمان و مربیان دلسوز و وظیفه‌شناس فراهم است و هرگونه غفلت و سهل‌انگاری و از دست دادن فرصت‌ها گناهی نابخشودنی است، لذا امیدواریم خداوند در این مسیر به همه ما توفیق درک شرایط و بهره‌برداری از فرصت‌ها را عنایت فرماید تا در پیشگاه باعظمت او سرفراز و سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به تمامی خدمتگزاران عرصه‌های آموزش و پرورش، اظهار کرد: خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که به ما توفیق علم‌آموزی و معرفت عنایت فرمود و قلب ما را به نور علم و ایمان روشنایی بخشید.

captcha