برگزاری دوره تربیت مربی حفظ از سوی مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 1451852
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

برگزاری دوره تربیت مربی حفظ از سوی مهد قرآن اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی حفظ قرآن برای آموزش مهارت‌های عمومی مربی‌گری و تدریس از سوی مؤسسه مهد قرآن خمینی‌شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه قرآنی مهد قرآن خمینی‌شهر اصفهان برای ترم جدید که در فصل پاییز برگزار می‌شود دوره تربیت مربی حفظ قرآن بزرگسالان و جوانه‌های قرآن را برگزار می‌کند.

تا‌کنون در این دوره تربیت مربی حفظ قرآن بیش از 60 نفر شرکت کرده‌‌اند که با شیوه‌های صحیح حفظ، اصول تعلیم و تربیت، مهارت‌های عمومی مربیگری و تدریس حفظ و تجوید قرآن آشنا خواهند شد.

گفتنی است، این دوره آموزشی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حداقل 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور صورت می‌گیرد.

مرکز تربیت مربی قرآن کریم که زیر نظر مؤسسه قرآنی مهد قرآن خمینی‌شهر اصفهان تاسیس شده است هر هفته میزبان 40 نفر از داوطلبان شرکت در دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن از استان‌های مختلف کشور است.

گفتنی است این مؤسسه تاکنون تعداد 9 دوره تربیت مربی برگزار کرده است و بیش از 200 نفر به صورت مستقیم، مهارت‌های تدریس قرآن کریم را آموزش دیده و در حال حاضر در مؤسسات قرآنی مشغول به تدریس هستند.

بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی‌پور، حجت الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم، شهریار پرهیزکار، حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی مسئولیت آموزش شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را برعهده دارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها با داشتن شرایط لازم می‌توانند جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به مؤسسه مهد قرآن واقع در بلوار جمهوری اسلامی، خیابان عمران، جنب کانال آب مراجعه و یا با شماره‌های 33604040 یا 33518057 تماس بگیرند.

captcha