پایان فرصت ثبت‌ نام کلاس‌های آموزش قرآن مهد قرآن شوشتر
کد خبر: 1452703
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

پایان فرصت ثبت‌ نام کلاس‌های آموزش قرآن مهد قرآن شوشتر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت‌ نام کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های تجوید، مفاهیم، حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، امروز ۳۱ شهریور ویژه تمامی مقاطع سنی در مهد قرآن شوشتر پایان می‌یابد.

مریم قنبرپور، مدیر مهد قرآن کریم شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌ نام کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های تجوید، مفاهیم، حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن این مؤسسه امروز روز پایانی خود را سپری کرد و از چهارشنبه، دوم مهرماه، دوره‌های آموزشی ویژه تمامی مقاطع سنی در مهد قرآن شوشتر آغاز می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌های آموزشی طی چهار ماه در دو نوبت صبح از ساعت 8 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 15 تا 18 و دو روز در هفته برگزار می‌شود.

قنبرپور ادامه داد: این کلاس‌ها برای همه مقاطع سنی برای آقایان و بانوان تشکیل خواهد شد و تلاش می‌شود در این مسیر، همه افراد شوشتر بتوانند در صورت تمایل از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر مهد قرآن کریم شوشتر خاطرنشان کرد: در همه فصول سال کلاس‌های حفظ و روخوانی به صورت دائمی در مؤسسه دایر بوده و با توجه به استقبال از این دوره‌ها، سعی شده است برای همه عزیزانی که تمایل دارند در این دوره‌ها شرکت کنند کلاس دایر شود.

وی ابراز کرد: در هر یک از کلاس‌های آموزش قرآن در این مؤسسه 15 تا 20 نفر شرکت خواهند کرد و در صورت افزایش تعداد شرکت‌کنندگان تعداد کلاس‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

قنبرپور تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در این کلاس‌های قرآنی با شماره تلفن 6220866-061 تماس بگیرند.

captcha