ترخیص استاد مولایی از بیمارستان/ وضعیت استاد روزبه‌روز بهتر می‌شود
کد خبر: 1455014
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
سعید پورفرزیب به ایکنا خبر داد:

ترخیص استاد مولایی از بیمارستان/ وضعیت استاد روزبه‌روز بهتر می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: یکی از فرزندان استاد ابراهیم پورفرزیب با اشاره به ترخیص استاد از بیمارستان از سه روز قبل، گفت: وضعیت استاد مولایی روزبه‌روز بهتر می‌شود به طوری که امروز برای اولین بار روی صندلی نشست.

سعید پورفرزیب، فرزند ابراهیم‌پورفرزیب معروف به مولایی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به ترخیص استاد مولایی از بیمارستان به دلیل بهبودی وضعیت وی، گفت: استاد مولایی روز پنجشنبه، سوم مهرماه و به تشخیص پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شد.
وی با بیان اینکه استاد مولایی از لحاظ پزشکی نیاز به مراقبت خاصی ندارد، افزود: بر اساس گفته‌های پزشکان استاد مولایی تنها نیاز به مراقبت دارد و به مرور وضعیت جسمانی وی رو به بهبودی خواهد رفت.
پورفرزیب تصریح کرد: در حال حاضر پرستارانی که در بیمارستان از استاد مولایی مراقبت می‌کردند، همان مراقبت‌ها را در منزل انجام می‌دهند، وضعیت استاد روبه بهبودی است و امروز برای اولین بار توانستند بر روی صندلی بنشینند.
یادآور می‌شود، استاد ابراهیم پور فرزیبب(مولایی) روز 25 مردادماه به دلیل وجود عفونت شدید در بدن، دیده شدن آثاری از مننژیت، کم‌خونی و عفونت در مغز، سکته ناقص و البته رسیدن هوشیاری به سطحی پایین در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر تهران بستری شده بود.

captcha