نمازخانه‌‌های مدارس مناطق محروم و روستایی ناحیه 4 اهواز تجهیز می‌شوند
کد خبر: 1455598
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

نمازخانه‌‌های مدارس مناطق محروم و روستایی ناحیه 4 اهواز تجهیز می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن ناحیه ۴ آموزش و پرورش اهواز گفت: مهم‌ترین اهداف ناحیه ۴ آموزش و پرورش اهواز پس از راه‌اندازی مهد قرآنی تجهیز نمازخانه‌های مدارس مناطق محروم است.

مجید آلبوغبیش، مسئول امور قرآنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: مهد قرآنی این اداره همزمان با آغاز سال تحصیلی 93- 94 فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول امور قرآنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این مهد قرآن نامحدود بوده است، گفت: پنجم مهر مهد قرآنی ناحیه 4 آموزش و پرورش با شرکت 13 دانش‌آموز و 5 مربی فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد.

آلبوغبیش با اشاره به اینکه مهم‌ترین اهداف ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز پس از راه‌اندازی این مهد قرآنی تجهیز نمازخانه‌های مدارس مناطق محروم بوده است، اظهار کرد: بیش از 700 متر از نمازخانه‌های مدارس مناطق محروم ناحیه 4 به سجاده نماز مجهز شده‌اند. تهیه کتب ادعیه و قفسه کتابخانه‌ای از برنامه‌هایی است که ناحیه 4 برای مجهزکردن مدارس در دست اجرا دارد.

آلبوغبیش با بیان اینکه پیش از این دارالقرآن ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز ضمیمه یکی از مدارس این ناحیه بوده است، گفت: با توجه به پیگیری‌های کارکنان این ناحیه، دارالقرآن این مرکز به‌ صورت جداگانه در مدرسه 10 کلاسه‌ای واقع در خیابان 21 غربی کیانپارس آغاز به‌ کار کرد.

کارشناس قرآن ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز با تأکید بر اینکه دارالقرآن ناحیه 4 به‌ صورت مهد قرآنی و دارالقرآن راه‌اندازی می‌شود، گفت: دارالقرآن و مهدقرآنی ناحیه 4 اهواز به‌صورت دو نوبت (صبح و بعدازظهر) فعالیت خود را جهت گسترش فرهنگ غنی قرآن انجام خواهد داد.

captcha