کلاس‌های قرآن در ۳۵ مدرسه دخترانه اسلامشهر دایر می‌شود
کد خبر: 1455804
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

کلاس‌های قرآن در ۳۵ مدرسه دخترانه اسلامشهر دایر می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در ۳۵ مدرسه دخترانه اسلامشهر، کلاس‌های آموزش قرآن برگزار می‌کند.

عذرا طاعتی، مدیر امور مدارس در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: کلاس‌های آموزش قرآن با هماهنگی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در 35 مدرسه دخترانه در مقاطع مختلف راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: 12 مهرماه همه این 35 کلاس در این مدارس با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای دایر و دانش‌آموزان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت و دانش قرآنی خود را ارتقا دهند.

طاعتی در ادامه گفت: 50 مربی در 35 مدرسه دخترانه در سطح اسلامشهر رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، ترجمه ومفاهیم  و حفظ قرآن کریم را به دانش‌آموزان آموزش خواهند داد.

مدیر امور مدارس در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر تصریح کرد:  این مربیان دوره‌های تربیت مربی رشته مورد نظر را گذرانده و پس از کسب نمره قبولی در آزمون هر دوره، به مدارس اعزام تا دوره‌های کارورزی خود را سپری و مدرک آماده به تدریس خود را دریافت کنند.

وی یاد آور شد: رشته روخوانی و روان‌خوانی و رشته حفظ قرآن کریم در مقاطع تحصیلی ابتدایی در پایه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم و مقطع راهنمایی دایر و رشته ترجمه ومفاهیم قرآن کریم نیز در مدارس مقطع دبیرستان اسلامشهر آموزش داده خواهد شد.

خبرنگار: معصومه فتح‌الهی

captcha