جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان به‌دنبال انتقال مفاهیم تربیتی است
کد خبر: 1457755
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
مدیر‌کل اداره ارشاد همدان:

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان به‌دنبال انتقال مفاهیم تربیتی است

گروه هنر: بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف انتقال مفاهیم تربیتی به نسل آینده، آموزش و ارتقای دانش کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و ایجاد روحیه نشاط میان آنها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، فاضل عبادی، مدیر‌کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دوشنبه، 14 مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جسنواره بین‌المللی تئاتر کودکان 350 میهمان داخلی و خارجی حضور دارند و مراسم افتتاحیه عصر سه‌شنبه، 15 مهر با حضور کودکان و نوجوانان و گروه‌های نمایشی در سالن ابن‌سینا برگزار می‌شود.

وی افزود: انجمن نمایش استان، مرکز هنرهای نمایشی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری همدان مشارکت جدی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جشنواره داشتند.

مدیر‌کل اداره ارشاد همدان بیان کرد: بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باعث همفکری، همدلی و هم‌افزایی بین مدیران و مسئولان استانی و کشور شده است.

عبادی بیان کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های مختلفی که در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند نیز در این جشنواره همکاری کرده‌اند که از جمله آنها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، شهرداری همدان، آموزش و پرورش و... است.

این مقام مسئول ابراز کرد: امسال ظرفیت سالن‌های نمایش و حضور مخاطبان را افزایش داده‌ایم و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود 52 هزار نفر از جشنواره 21 استقبال کنند.

captcha