برپایی کلاس‌های «پژوهش در قرآن» ویژه ایرانیان در تورنتو
کد خبر: 1458273
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

برپایی کلاس‌های «پژوهش در قرآن» ویژه ایرانیان در تورنتو

شعب خارجی: کلاس‌های «پژوهش در قرآن» به همت مرکز اسلامی ولیعصر واقع در تورنتو کانادا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه آمریکا، این کلاس‌های پژوهشی ویژه بزرگسالان روزهای شنبه هر هفته ساعت 17:30 به وقت محلی برپا می‌شود.

بنابر اطلاعیه این مرکز اسلامی، کلاس‌های آموزش قرائت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان سنین پنج تا پانزده سال نیز روزهای شنبه هر هفته در محل این مرکز دایر است.

همچنین، برنامه اسلام‌شناسی مخصوص جوانان به زبان انگلیسی هر دو هفته یک بار از ساعت 19:30 به وقت محلی از دیگر برنامه‌های این مرکز اسلامی است.

یادآور می‌شود، مراسم نورانی دعای کمیل نیز پنجشنبه هر هفته از ساعت 20 به وقت محلی همراه اقامه نماز جماعت و سخنرانی برگزار می‌شود.

مرکز اسلامی ولیعصر، اولین بنیاد مذهبی و فرهنگی جامعه ایرانیان مقیم «اونتاریو» است که به همت چند خانواده در تورنتو تشکیل شده و بیش از پانزده سال است که در خدمت جامعه ایرانی است. مرکز اسلامی ولیعصر اولین مؤسسه خیریه، فرهنگی رسمی ایرانی در کشور کانادا بوده و در دولت فدرال به‌عنوان «Charitable Organization» به ثبت رسیده است.

این مرکز، به‌عنوان یک بنیاد فرهنگی و مذهبی هیچ‌گونه وابستگی به گروه‌های سیاسی یا سایر ارگان‌ها ندارد. تمامی نیازهای مالی این بنیاد نیز از طریق کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

captcha