کرمانشاه؛ دارای بالاترین رقم ثبت نام در مسابقات نورالهدی
کد خبر: 1461992
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
هامانی خبر داد:

کرمانشاه؛ دارای بالاترین رقم ثبت نام در مسابقات نورالهدی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان کرمانشاه گفت: این استان در حال حاضر بالاترین رقم ثبت نامی را در هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن نورالهدی(۷) در سراسر کشور دارد.

مرتضی هامانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان کرمانشاه در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان مجری هفتمین دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم نورالهدی(7) در سطح کرمانشاه است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 695 نفر از علاقه‌مندان در استان در دو رشته، بخش یک جزء(جزء 21) و سه جزء(اجزاء 21 و 22 و 23) این طرح ثبت نام کرده‌اند که در حال حاضر این استان بالاترین رقم ثبت نامی را در سراسر کشور داشته است.

هامانی با اشاره به تمدید این ثبت نام این مسابقه تا 20 آبان‌ماه امسال، تصریح کرد: در بازه زمانی باقی‌مانده علاقه‌مندان می‌توانند در صورتی که اینترنت در دسترس دارند با مراجعه به پایگاه تلاوت نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند و یا به صورت حضوری به اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کرمانشاه در سه‌راه شریعتی، مجتمع فرهنگی شهید بهاء‌الدین عراقی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان کرمانشاه تأکید کرد: این اتحادیه همچنین برگزارکننده و مجری این مسابقه در سطح استان است.

captcha