مراسم وداع با 2 شهید گمنام در نجف‌آباد اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 1462336
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

مراسم وداع با 2 شهید گمنام در نجف‌آباد اصفهان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مراسم وداع با دو شهید گمنام نجف‌آباد همزمان با همایش یادواره ۲۵۰۰ شهید نجف‌آباد از ۲۹ مهرماه تا اول آبان‌ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان، رئیس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان شام‌گاه 28 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مراسم وداع با دو شهید گمنام  نجف‌آباد همزمان با همایش یادواره ۲۵۰۰ شهید نجف‌آباد از 29 مهرماه تا اول آبان‌ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

شیروانیان اظهار کرد: بنا بر اعلام کمیته  جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح سه شهید گمنان قرار است در دهه اول محرم در استان اصفهان تشییع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز مقدمات و زمین محل دفن این شهدا در حال پیگیری بوده، مکان و زمان دقیق دفع شهدا در نائین و یکی از شهرستان‌های استان روز شنبه اعلام می‌شود.

رئیس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به برگزاری کنگره و یادواره 2500 شهید نجف‌آباد تصریح کرد: این کنگره از فردا به مدت سه روز در شهرستان نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرار است در این همایش با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران مراسم وداع با دو شهید گمنام برگزار شود اما محل دفن شهدا در مرحله پیگیری است.

یادآور می‌شود، بنابر اعلام کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، تعداد 59 شهید گمنام در 30 نقطه از 16 استان در دهه اول محرم تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

captcha