دوره حفظ موضوعی به روش اشاره در جامعةالقرآن قم برپا شد
کد خبر: 1462956
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

دوره حفظ موضوعی به روش اشاره در جامعةالقرآن قم برپا شد

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره از ۲۶ مهرماه تا اول ‌آبا‌ن‌ماه ویژه بانوان در جامعةالقرآن قم برپا شد.

پروانه کمالی، مدیر کل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این مطلب گفت: دوره حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره ویژه بانوان علاقه‌مند به تدریس برای خردسالان چهار سال و نیم از 26 مهرماه تا اول آبان‌ماه در جامعةالقرآن الکریم قم برگزار شد.

مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان جامعةالقرآن الکریم با اشاره به اینکه این دوره به مدت شش روز برپا شد، ادامه داد: مربیان این دوره در سرفصل حفظ موضوعی، مریم جزء‌زلانی و سیده‌معصومه هاشمی بود.

وی اظهار کرد: همچنین سرفصل قرآن در آخرالزمان با مربیگری حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) و سرفصل اخلاق مربیگری با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی و رشته روان‌شناسی کودک به مربیگری «آرشید» از اساتید دانشگاه برگزار شد.

کمالی با اشاره به استان‌های شرکت‌کننده در این دوره، عنوان کرد: این مربیان از استان کرمان شعبه‌های بم، ابوذر، انار، نوق یک، استان قم و استان البرز شعبه مهرشهر، کمالشهر، باغستان، هفت تیر، استان فارس شعبه شیراز و ارسنجان، استان مرکزی شعبه‌های تفرش، خمین و اراک حضور داشتند.

وی بیان کرد: همچنین در این دوره حفظ موضوعی با اشاره، بانوان علاقه‌مند به تدریس از استان گلستان شعبه گرگان، استان مازندران شعبه امیرکلا، استان سمنان شعبه گرمسار، شاهرود، استان یزد شعبه‌های بافق و بهاباد، استان زنجان شعبه خدابنده، استان گیلان شعبه‌های تالش و رودسر، استان خوزستان شعبه شوشتر و از استان همدان شعبه بهار شرکت کردند.

مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان جامعةالقرآن الکریم یادآور شد: لازم بذکر است آزمون میان متقاضی حضور در این دوره براساس منبعی که از سوی شعب جامعةالقرآن در هر استان اعلام شد، برگزار و سپس بانوان علاقه‌مندی که حد نصاب لازم را کسب کردند جهت آموزش به این دوره حضوری معرفی شدند.

captcha