برگزاری دوره آموزشی ترجمه قرآن به زبان انگلیسی
کد خبر: 1462996
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

برگزاری دوره آموزشی ترجمه قرآن به زبان انگلیسی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی بشارت تهران دوره آموزشی ترجمه قرآن به زبان انگلیسی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولین مرحله از دوره آموزشی ترجمه قرآن به زبان انگلیسی از سوی مؤسسه قرآنی بشارت تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است اولین مرحله این دوره آموزشی به مدت سه ماه به طول خواهد انجامید و کلاس‌ها یک روز در هفته و به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

افرادی که تسلط کافی به دستور زبان انگلیسی و قواعد زبان عربی دارند می‌توانند در این طرح، شرکت کرده و ترجمه قرآن به زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

لازم بذکر است برای ترجمه جزء اول، سه ترم زمان نیاز بوده و این شرکت‌کنندگان در هر دوره سه ترمه، یک جزء را آموزش می‌بینند.

در این مؤسسه مراحل مختلف ترجمه قرآن به زبان انگلیسی آموزش داده و تفاسیر آیات هم برای شرکت‌کنندگان به زبان انگلیسی ارائه می‌شود.

بنابر این گزارش مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران آموزش‌های صوت و لحن، تجوید، حفظ و تدبر در قرآن کریم را نیز  روزهای جمعه هماهنگ با این دوره برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است برگزاری کلاس‌های آموزش تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه از برنامه‌هایی است که در فصل پاییز از سوی این مؤسسه دایر و قرآن‌آموزان را با تفاسیر قرآن و نهج‌البلاغه آشنا می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های آموزشی این مؤسسه می‌توانند به نشانی تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند، ایستگاه فرودگاه، خیابان رجبی، روبه روی مسجد خاتم الاوصیاء(عج)، پلاک 55 مراجعه کنند.

captcha