توجه به نمادهای دینی در دستور کار دولت قرار گیرد
کد خبر: 1463055
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
یک فرزند شهید زنجانی:

توجه به نمادهای دینی در دستور کار دولت قرار گیرد

گروه اجتماعی:یک فرزند شهید زنجانی توجه به نمادهای دینی را یکی از مطالبات خود از ریاست جمهوری به عنوان فرزند شهید و یک طلبه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام خان‌محمدی ،یک فرزند شهید زنجانی در دیدار رئیس‌جمهور با علما و ایثارگران زنجان گفت: جهان تشنه عدالت است و عدالت تنها با قانون‌گرایی تحقق می‌یابد و خواسته ما از رئیس‌جمهور توجه به عدالت است.
حجت‌الاسلام خان‌محمدی  گفت: مقام معظم رهبری به دنبال تمدن‌سازی شیعی است و ریشه شکل‌گیری تمدن‌ها فرهنگ متناسب با تمدن است و راه رسیدن به تمدن عقلانیت رهبانی است و از شما می‌خواهم عقلانیت را در جامعه جاری کنید.
وی همچنین توجه به نمادهای دینی را یکی دیگر از خواسته‌های خود به عنوان فرزند شهید و یک طلبه عنوان کرد و افزود: یکی از مواردی که پدر شهیدم عنوان می‌کرد، ضرورت توجه به حفظ نمادهای دینی بود چرا که این نمادها تداعی‌گر صداقت و ایثار هستند، هر چند باید مانع از ایجاد نمادهای تزویر شد.
خان‌محمدی، توجه به ایجاد زمینه مناسب جهت به وجود آمدن فضای نقد را در جامعه از رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: نقد منصفانه عاملی در توسعه کشور خواهد شد.
وی همچنین توجه به زیرساخت‌های حوزه علمیه زنجان را از رئیس‌جمهور خواستار شد و اظهار کرد: اساتید مخلصی در این حوزه مشغول تربیت طلاب هستند و امیدوارم به این خواسته ما توجه شود.
شیخی، جانباز هشت سال جنگ تحمیلی در دیدار رئیس‌جمهور با علما و ایثارگران زنجان با اعلام آمادگی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران زنجان اعلام کرد: اگر دشمن چشم طمع به مرزهای ایران اسلامی داشته باشد، صف به صف و لشکر به لشکر پشت سر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب تا سرحد جان از مرز و بوم ایران دفاع خواهیم کرد.
وی همچنین تصریح کرد: پدران و مادران شهدا و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران تبعیت خود را از ولی‌فقیه در هشت سال جنگ تحمیلی نشان دادند و قطعاً در همه شرایط پشت سر مقام معظم رهبری خواهند بود.
وی با بیان اینکه هیچ ایرانی خواستار جنگ نیست، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ما از کشورمان دفاع کردیم و اعلام می‌داریم به هیچ وجه طالب جنگ نیستیم، ولی نمی‌گذاریم دشمنان نیز صدمه‌ای به کشور بزنند.
وی در ادامه با تشکر از دکتر روحانی و هیئت دولت در رابطه با ایجاد ثبات اقتصادی و سیاسی در کشور، گفت: یکی دیگر از قدردانی‌های ما در رابطه با انتخاب جمشید انصاری به عنوان استاندار بومی زنجان است.
وی همچنین با قابل ستایش دانستن دیدار رئیس‌جمهور با خانواده شهدا، یادآور شد: این دیدارها نشان می‌دهد که شخص اول اجرایی کشور به یاد شهدا و ایثارگران است.
این جانباز هشت سال جنگ تحمیلی همچنین از ساماندهی مشکلات درمانی و پرداخت معوقات خانواده شهدا و جانبازان قدردانی کرد.

captcha