نوع پوشش کارکنان ادارات به یک الگو در جامعه تبدیل شود
کد خبر: 1463133
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
دادستان کاشمر:

نوع پوشش کارکنان ادارات به یک الگو در جامعه تبدیل شود

گروه اجتماعی: دادستان کاشمر با تأکید بر اینکه باید بحث حجاب از ادارت و دانشگاه‌ها آغاز شود، افزود: در این خصوص باید امر کنید نه خواهش البته با زبان خوش نه دعوا تا نوع پوشش کارکنان ادارات را برای همه مراجعان و جامعه به یک الگو تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی میدانی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر در نخستین گردهمایی مشترک کمیسیون‌های تخصصی معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشمر که صبح امروز، یکم آبان‌ماه در هیئت رزمندگان این شهر برگزار شد، با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شب و روز نمی شناسد و باید در تمامی ساعات در خصوص این فریضه مهم تلاش کرد، گفت: قطعأ حمایت‌های خوبی در شهرستان از آمرین امر به معروف و ناهیان از منکر خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان امروز به جنگ نرم و جنگ فرهنگی با ایران اسلامی برخواسته است، ابراز کرد: افراد متدین جامعه در این زمینه یک گام به عقب و دشمن یک گام به جلو آمده است لذا ما هم باید اهداف خود را گام به گام پیش ببریم.

حجت‌الاسلام میدانی در ادامه با تأکید بر اینکه باید بحث حجاب از ادارت و دانشگاه‌ها آغاز شود، افزود: در این خصوص باید امر کنید نه خواهش البته با زبان خوش نه دعوا تا نوع پوشش کارکنان ادارات را برای همه مراجعان و جامعه به یک الگو تبدیل کنیم.

دادستان کاشمر با بیان اینکه مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها باید در بحث عفاف و حجاب تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: کارهای فرهنگی به مرور اثر خود را در جامعه می‌گذارد بنابراین باید توجه داشت که امروزه تهاجم فرهنگی تهدیدی جدی برای جامعه ما محسوب می‌شود.

میدانی با تأکید بر اینکه ناامیدی در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر معنایی ندارد و امام حسین(ع) تنها با 72 تن در مقابل 30 هزار نفر برای احیای این فریضه ایستاد، عنوان کرد: اگر چه مبحث امر به معروف و نهی از منکر امروز در جامعه مظلوم واقع شده، اما معتقدیم که نباید ناامید و مأیوس شد، لذا باید با برنامه‌ریزی زمینه نهادینه کردن این فریضه در جامعه را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید به ادارات برنامه ارائه دهیم تا طبق آن عمل کنند، بیان کرد: امروز باید برای از بین بردن بدحجابی و بی‌حجابی بپاخیزیم زیرا تهاجم و تهدیدات جدی دشمن، ضرورت و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را افزایش داده است لذا در این راستا می‌توان با برگزاری نشست‌های تخصصی و کارشناسی راهکارهای مقابله با بدحجابی به عنوان یک منکر در جامعه را مورد توجه قرار دهیم تا دشمن را به عقب برانیم.

captcha