دایرةالمعارف شهدای اصناف تدوین می‌شود/ ایجاد ۱۰ هزار صفحه مجازی برای شهدا
کد خبر: 1463325
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
حسن‌پور خبر داد:

دایرةالمعارف شهدای اصناف تدوین می‌شود/ ایجاد ۱۰ هزار صفحه مجازی برای شهدا

گروه جهاد و حماسه: جانشین سازمان بسیج اصناف کشور از تدوین دایرةالمعارف شهدای اصناف در طول برنامه‌ای بلندمدت خبر داد و گفت: این اقدام پس از جمع‌آوری اطلاعات شهدای اصناف تهیه می‌شود و بر روی وب‌سایت قرار می‌گیرد.

غلامرضا حسن‌پور، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از تهیه دایرةالمعارف شهدای اصناف بازار یاد کرد و گفت: این دایرةالمعارف در برنامه بلندمدت بسیج اصناف کشور تهیه می‌شود.
وی با بیان این مطلب افزود: این اقدام پس از جمع‌آوری همه اطلاعات درباره شهدای صنف‌های مختلف بازار و پس از آنکه نرم‌افزار کاملی برای این منظور تهیه شد، روی وب‌سایت قرار می‌گیرد تا مخاطبان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
حسن‌پور در توضیح بیشتر اظهار کرد: صفحات تحت وب به این صورت هستند که برای هر یک از شهدا مثلاً شهید سیدمجتبی هاشمی یا دیگر شهدا، یک صفحه با تمام اطلاعات مربوط به این شهید راه‌اندازی می‌شود.
وی از قرارگیری تصاویر، وصیت‌نامه، دست‌نوشته‌ها و حتی فیلم‌هایی که درباره این شهدا وجود دارد بر روی این صفحات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه 10 هزار شهید اصناف شناسایی شده‌اند، 10 هزار صفحه اینترنتی با اطلاعات مربوط به هر شهید ایجاد می‌شود.

captcha