اعلام نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن تا پایان هفته
کد خبر: 1463865
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

اعلام نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن تا پایان هفته

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج آزمون مرحله دوم، نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

یوسف افراش، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه نتایج آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نهایی شده و آماده اطلاع‌رسانی است، گفت: نتایج این آزمون و اسامی قبول‌شدگان تا پایان هفته جاری از طریق سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم اعلام می‌شود.
معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم افزود: آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت شفاهی از اواسط مرداد تا اواسط شهریور برگزار شد که شامل حُسن حفظ همراه با رعایت ملاک‌های تجویدی بود.
افراش در ادامه گفت: پس از برگزاری آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، نتایج این آزمون از سوی استان‌ها در اختیار سازمان دارالقرآن الکریم قرار گرفت تا در تهران مورد بررسی قرار گیرد و نتایج نهایی از طریق سازمان دارالقرآن الکریم اعلام شود.
وی عنوان کرد: افرادی که در آزمون مرحله دوم حدنصاب امتیاز را بگیرند و قصد دریافت مدرک درجه یک یا دو را داشته باشند خود را برای شرکت در آزمون مرحله سوم این طرح آماده می‌کنند اما سایر افراد با پذیرفته شدن در این آزمون مدرک درجه سه حفظ قرآن را دریافت می‌کنند.
معاون ارتباطات و فناوری ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم افزود: آزمون مرحله سوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برای متقاضیان دریافت مدرک درجه یک و دو حفظ، جمعه، 21 آذرماه برگزار می‌شود که سوالات مطرح شده در این آزمون مربوط به مفردات قرآن کریم خواهد بود.
وی در پایان گفت: منابع آزمون مرحله سوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (براساس ترجمه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی) و کتاب «قاموس قرآن» نوشته سید‌علی‌اکبر قرشی است.

captcha