بیان فعالیت پاییزه‌ مؤسسه تعلیم الذکرالحکیم سنندج
کد خبر: 1465514
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

بیان فعالیت پاییزه‌ مؤسسه تعلیم الذکرالحکیم سنندج

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه تعلیم الذکرالحکیم سنندج به تشریح فعالیت‌های ترم پاییز این مرکز پرداخت.

سیدعباس حسینی، مدیر مؤسسه تعلیم الذکرالحکیم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: در ترم پاییز این مرکز دوره روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و تفسیر با حضور 60 نفر از قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در این مؤسسه دوره پیش‌دبستانی و مهد قرآن نیست، ادامه داد: این قرآن‌آموزان از دختران و پسران بالای 9 سال و بانوان و آقایان بزرگسال هستند که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی طی فصل بهار

حسینی اظهار کرد: طول مدت دوره‌های این مؤسسه سه ماه و فصلی و برخی دیگر به صورت شش ماهه است که پس از اتمام دوره و در صورت قبولی و کسب حد نصاب لازم، گواهینامه پایان دوره از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان اعطا می‌شود.

مؤسسه تعلیم الذکرالحکیم با اشاره به برخی از برنامه‌های این مؤسسه در شش ماهه ابتدایی امسال، بیان کرد: دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی با حضور 15 نفر از بانوان که پس از اخذ آزمون ورودی موفق به حضور در این دوره شدند، به مدت سه ماه از ابتدای بهار امسال تا اواخر خرداماه برگزار شد که اسامی نفراتی که حد نصاب لازم را در آزمون پایانی دریافت کردند جهت تأیید و صدور گواهینامه به تبلیغات اسلامی استان ارسال شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره  33772128-087 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مؤسسه تعلیم الذکرالحکیم سنندج واقع در شهرک بهاران، خیابان بهارستان، کوچه 22 مراجعه کنند.

captcha