برگزاری مسابقه نورالهدای ۷ با همکاری کمیته امداد و مؤسسه بشرای وحی
کد خبر: 1471547
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹

برگزاری مسابقه نورالهدای ۷ با همکاری کمیته امداد و مؤسسه بشرای وحی

کانون خبرنگاران نبأ/علی علیاری: مسابقه نورالهدای ۷ با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه قرآنی بشرای وحی، ۳۰ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، خانی، مدیر مجتمع فرهنگی، تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری هفتمین دوره از مسابقه نورالهدی در مجتمع‌های فرهنگی، تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) در آخر آبان‌ماه خبر داد.
وی گفت: این دوره از مسابقات نورالهدای به همت مجتمع فرهنگی شمال شرق تهران به نام مجتمع امام خمینی(ره)، مؤسسه قرآنی بشرای وحی و اتحادیه  مؤسسات قرآنی، مردمی کشور شعبه شمیرانات برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم و آشنایی اقشار مختلف مردم با مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و در جهت اجرای منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر تدبر در آیات قرآن کریم برگزار می‌شود.
خانی با اشاره به اینکه ثبت‌ نام این مسابقه از طریق تعدادی از مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) به محوریت شمال شرق این کمیته و همکاری مؤسسه بشرای وحی انجام خواهد شد، گفت: ثبت نام این مسابقات پایان آن، در بخش یک جزء( جزء 21) و سه جزء (جزء 22،21 و 23) در دو گروه بانوان و آقایان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون نیز روز جمعه سی‌ام آبان‌ماه رأس ساعت 8:30 در حوزه‌های منتخب بشرای وحی و کمیته امداد امام خمینی برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در بخش یک جزء به 40 سؤال و در بخش سه جزء به 100 سؤال تستی پاسخ خواهند داد، منبع آزمون نیز تفسیر نمونه و نوع آزمون تستی چهار گزینه‌ای است.

مدیر مجتمع امام خمینی(ره) اعلام کرد: منبع این مسابقات تفسیر نمونه تألیف آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی است. افرادی که بتوانند به 70 درصد از سؤالات آزمون به‌درستی پاسخ دهند، گواهینامه‌ای از سوی ادارات تبلیغات اسلامی دریافت می‌کنند و به نفرات برگزیده این مسابقات جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس و ... اعطا می‌شود.

خانی اظهار کرد: مجتمع فرهنگی شمال شرق امام خمینی(ره) از ابلاغ طرح فوق فعالیت به‌طور گسترده با همکاری مؤسسه قرآنی بشرای وحی و پایگاه‌های قرآنی دیگر مجتمع‌های فرهنگی، تربیتی استان تهران آغاز کرده و نیز ثبت نام آن دسته از قرآن‌دوستانی که دسترسی به اینترنت نداشته‌اند از طریق این مرکز و مؤسسه قرآنی بشرای وحی انجام  شده است.

وی اعلام کرد: محل برگزاری آزمون کلیه شرکت‌کنندگان از سوی این کمیته در شمیرانات، سالن اجتماعات دارالقرآن سرای محله دارآباد در نظر گرفته شده است. و مدارک مورد نیاز جهت حضور در آزمون، کارت ملی و کارت مخصوص ورود به جلسه است.

خانی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌‌تواند جهت ثبت نام در مسابقات و طرح‌های آموزشی به سامانه اطلاع‌رسانی بشرای وحی به آدرس اینترنتی www.boshra-vahy.ir مراجعه کنند و یا با شماره تماس‌های 88436733-021 و 09121407200 تماس بگیرند.

captcha