برنامه‌های هفته بسیج در جهرم تشریح شد/ اجرای 200 عنوان برنامه
کد خبر: 1476055
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

برنامه‌های هفته بسیج در جهرم تشریح شد/ اجرای 200 عنوان برنامه

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه جهرم در تشریح برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در این هفته در جهرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمد صادق شادمند، فرمانده سپاه جهرم امروز، اول آذر ماه در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: در این هفته اکیپ‌های درمانی سپاه برای ویزیت رایگان بیماران به مناطق محروم شهرستان جهرم اعزام می‌شوند.
وی اظهار کرد: یادواره شهدا، میقات صالحین، تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در مصلای نماز جمعه و بیعت با ولایت، تجلیل از فعالان بسیج، برپائی نمایشگاه‌ها با موضوعات آسیب‌های ماهواره و مسائل روز و تبیین افزایش جمعیت و برگزاری همایش‌ها مختلف مانند همایش پایداری از جمله برنامه‌های هفته بسیج در جهرم است.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم از افتتاح چند پروژه اقتصاد مقاومتی در این هفته خبر داد و افزود: بهره‌برداری از چند پروژه سازندگی بسیج، برپائی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و غیره در جهرم از برنامه‌های اقتصادی اجرایی در هفته بسیج است.
شادمند، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بسیجیان در هفته بسیج، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع حجاب و عفاف و ماهواره، فضاسازی متناسب با هفته بسیج در سطح شهرستان، دیدار با خانواده های شهدای بسیج، برگزاری کوهپیمائی خانوادگی و مسابقات ورزشی بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
به گفته وی، برگزاری برنامه‌های معنوی نظیر نشست اقشار مختلف همراه با برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برگزاری دعای کمیل، دعای توسل و ختم قرآن از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در جهرم است.

captcha