سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت رونمایی می‌شود
کد خبر: 1476195
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت رونمایی می‌شود

گروه جهاد و حماسه: سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت امروز، دوم آذرماه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت ظهر امروز، دوم آذرماه با حضور سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد، سردار علی انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام غلامی، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود.

سایت کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با هدف ارائه خدمات آنلاین و مرجع به پژوهشگران و علاقه‌مندان آغاز به کار می‌کند و فاز اول طرح‌های نوآورانه توسعه شبکه‌های مجازی ایثار و شهادت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی فعال می‌شود.

تاکنون بیش از 7 هزار عنوان کتاب ثبت شده در سیستم وارد و امکان مشاهده و مطالعه آنلاین یکصد عنوان اثر از سایر ناشران، یکصد کتاب و بیش از 300 جلد از نشریات شاهد میسر شده است.

با آغاز فعالیت این سامانه، عضویت و مطالعه آنلاین، رزرو کتاب برای امانت، سفارش و معرفی کتاب به کتابخانه و ارسال مدارک به صورت اینترنتی فراهم می‌شود.

گفتنی مراسم رونمایی از دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، یکشنبه 2 آذر در کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با حضور مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی فعالان فرهنگ و رسانه برگزار می‌شود.

captcha