فعالیت ۷۸ حلقه صالحین در دانشگاه‌های لرستان
کد خبر: 1476225
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
مسئول بسیج اساتید لرستان خبر داد:

فعالیت ۷۸ حلقه صالحین در دانشگاه‌های لرستان

گروه اندیشه: ۷۸ حلقه صالحین در دانشگاه‌های استان ویژه اساتید فعالیت دارند که از این تعداد ۷۴ حلقه در سطح یک و چهار حلقه در سطح دو است.

 حمیدرضا زهره‌ای، مسئول بسیج اساتید لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از فعالیت 78 حلقه صالحین در دانشگاه‌های استان ویژه اساتید خبر داد و گفت: از این تعداد حلقه صالحین 74 حلقه در سطح یک است که اساتید بسیجی در قالب این حلقه‌ها سازماندهی شده‌اند، همچنین، چهار حلقه صالحین سطح دو که حلقه سرگروه‌ها است، داریم.

وی افزود: از این چهار حلقه، یک حلقه در دانشگاه لرستان، یک حلقه در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد، یک حلقه دیگر در دانشگاه‌های مستقر در بروجرد و حلقه آخر در دانشگاه‌های مستقر در شهرهای دورود و الیگودرز برگزار شده است.

زهره‌ای با بیان اینکه بسیج اساتید لرستان امسال نسبت به برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور اساتید و خانواده‌های آن‌ها، اقدام کرده است، اضافه کرد: در راستای شاگرد پروری که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، حلقه‌های علمی نیز در بسیج اساتید لرستان تشکیل و به توفیقاتی نیز در این زمینه دست یافته‌اند.

وی اذعان کرد: یک هیئت به‌نام «هیئت قرآنی وارث» راه‌اندازی شده که کارهای آن توسط خود اساتید پیگیری می‌شود، و در حال حاضر روی روال افتاده و تاکنون نیز نشست‌هایی در این قالب برگزار شده است.

زهره‌ای با بیان اینکه در طول یک سال اخیر کارهای زیادی و در حیطه‌های مختلف به‌ویژه ماهواره و جنگ نرم در سازمان بسیج اساتید انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون در دانشگاه‌های سطح استان، نشست‌هایی برگزار شده است که در این مورد به روشنگری پرداخته و آسیب‌ها و طبعاتی که ماهواره دارد را گوشزد کرده است.

captcha