تکفیر‌ی‌ها بهترین یاور غربی‌ها در سرکوب مسلمانان هستند
کد خبر: 1476593
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
عالم تونسی:

تکفیر‌ی‌ها بهترین یاور غربی‌ها در سرکوب مسلمانان هستند

گروه بین‌الملل: یک عالم تونسی با بیان این‌که تکفیر‌ی‌ها بهترین یار و یاور غربی‌ها در سرکوب مسلمانان هستند، گفت: به همین دلیل مستکبران غربی با هدف تضعیف کشورهای اسلامی، از گروه های تکفیری و تروریسیتی حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از محل برگزاری کنگره جهانی «جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» در شهر مقدس قم، محمد خلیل در کمیسیون «جریان‌های تکفیری و پیامدهای سیاسی» که امروز، دوم آذرماه، اظهار کرد: گروه های تکفیری که اخیرا کار خود را شروع کرده اند و حتی در برخی کشورهای اروپایی نیز فعالیت دارند، چهره ای مخدوش از اسلام ارائه می دهند و به همین دلیل موجب خدشه دار شدن تاریخ اسلام می شوند.
وی افزود: خشونت و تجاوزی که گروه های تکفیری از خود نشان می دهند موجب تنفر بسیاری از افراد از دین اسلام می شود و علاوه بر این تولید فیلم ها و تصاویر موهن را هم در پی دارد.
این استاد تونسی با بیان اینکه تکفیری ها بهترین یار و یاور غربی ها در سرکوب مسلمانان هستند گفت: به همین دلیل مستکبران غربی با هدف تضعیف کشورهای اسلامی، از گروه های تکفیری و تروریسیتی حمایت می کنند.
وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت اینکه تکفیری ها هیچ کاری به یهودیان ندارند و دلیل این امر هم روشن است زیرا صهیونیست ها آنها را به وجود آورده اند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند.
خلیل با اشاره به توهین گروه های تکفیری به اساس و بنیان اسلام اظهار کرد: فعالیت های داعش و دیگر تکفیری ها سبب شده است.

captcha