حضور هشت نفر از حافظان مازندرانی در دومين دوره آزمون اعطای مدرك
کد خبر: 1570462
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۱

حضور هشت نفر از حافظان مازندرانی در دومين دوره آزمون اعطای مدرك

گروه فعاليت‌های قرآنی: تعداد هشت نفر از خانم‌ها و آقايان شركت‌كننده در دومين آزمون اعطای مدرك تخصصی به حافظان مازندران در مرحله اول « آزمون كتبی » مجاز شده و به مرحله دوم آزمون كه به صورت شفاهی برگزار می‌شود، راه يافتند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران« ايكنا » به نقل از دارالقرآن استان مازندران، در مجموع 58 نفر در اين طرح كه برای دومين سال متوالی برگزار می‌شود، ثبت‌نام كردند كه در روز آزمون 41 نفر حضور داشتند. از اين ميان تعداد هشت نفر در اين مرحله مجاز شناخته شدند و در مرحله دوم كه آزمون شفاهی است، حضور خواهند يافت.
همچنين برخی از شركت‌كنندگان كه در روز آزمون حضور نداشتند، افرادی بودند كه سال گذشته مرحله اول نمره قبولی و مجاز را احراز كردند كه دومين دوره آزمون مرحله اول برای افراد اختياری بوده است.
همچنين، از تعداد قبول‌شدگان در حفظ كل بانوان يك نفر، در حفظ 10 جزء بانوان شش نفر و در حفظ 10 جزء آقايان، يك نفر نفر مجاز شناخته شدند.
يادآور می‌شود، آزمون اعطای مدرك تخصصی به حفاظ در رشته‌های 10 جزء، 20 جزء و حفظ كل قرآن كريم برگزار شده و دارای چهار مرحله است كه در هر مرحله پس از احراز نمره قبولی به مرحله بعدی راه می‌يابند.
captcha