نقشه اسرائيل برای تخريب مسجد الاقصی به‌صورت فلش در سايت شهيد آوينی
کد خبر: 1588455
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۱

نقشه اسرائيل برای تخريب مسجد الاقصی به‌صورت فلش در سايت شهيد آوينی

گروه وبلاگ: پايگاه مركز اطلاع‌رسانی شهيد آوينی فايل فلش نقشه شوم اسرائيل برای تخريب مسجد الاقصی را بر روی سايت خود منتشر كرده‌است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين فايل كه به مناسبت روز جهانی قدس برای كاربران ارائه شده، در صفحه اول خود فرمايشی از پيامبر اكرم‌(ص) از كنز العمال آورده‌است:
پيامبراكرم‌(ص) می‌فرمايد: «پيوسته گروهی از امت من بر دروازه‌های دمشق و پيرامونش و بيت‌المقدس و پيرامون آن مبارزه می‌كنند و ياری نكردن آنان، زيانی به آن‌های نمی‌رساند. آنان تا روز قيامت پشتيبان حق‌اند».
در بخش ديگر اين فلش نوشته شده: «نخستين مرحله عملی تسلط بر مسجد‌ الاقصی با سقوط بخش شرقی بيت‌المقدس بدست اشغالگران صهيونيست در سال 1967 آغاز شد. در اين مرحله ارتبش رژيم اشغالگر قدس اقدام به تخريب محله المغاربه در نزديكی ديوار براق(ندبه) واقع در غرب مسجدالقصی كرد...»
اين فلش متن توضيحی خود را در چهار صفحه به صورت مجزا و توضيحات بر روی نقشه را در بيست و چهار مورد كه از سال 2005 شروع شده و تا 2007 ادامه دارد به همراه طرح‌هايی كه اين رژيم در پيش رو دارد، ارائه داده‌است.
يكی از مسائلی كه در اين فلش مورد اجماع تمام طيف‌های سياسی رژيم صهيونيستی عنوان شده؛ تحميل ساختار و مرزهای قابل قبول برای اورشليم آن ‌هم به طور يكجانبه است. اين طرح به رغم فروپاشی نظريه راهبرد يك‌جانبه كه بعد از عقب‌نشينی از غزه و جنگ لبنان در تابستان 2006 صورت گرفته و ادامه دارد.
اين فلش به صورت دائمی بر روی خبرگزاری قدس با عنوان «هم چيز درباره تخريب مسجد‌الاقصی» قرار دارد.
captcha