تله‌فيلم «نمی‌خواهم تو را كشته ببينم» برای اربعين آماده می‌شود
کد خبر: 1719185
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۸۷ - ۰۸:۲۶

تله‌فيلم «نمی‌خواهم تو را كشته ببينم» برای اربعين آماده می‌شود

تصويربرداری تله‌فيلم «نمی‌خواهم تو را كشته ببينم» با نام قبلی «شمر كجاست؟» تا پايان آذر ماه جاری خاتمه می‌يابد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، «احمد زالی» تهيه‌كننده تله‌فيلم «نمی‌خواهم تو را كشته ببينم»، در گفت‌وگو با خبرنگار خيمه گفت: تقريبا در حال سپری كردن روزهای پايانی تصويربرداری هستيم و بيشتر بازيگران اصلی جلوی دوربين رفته‌اند.
وی افزود: اين فيلم تلويزيونی با موضوعی برگرفته از واقعه عاشورا و براساس فيلمنامه‌ای از «حسن مهدوی‌فر» و به كارگردانی «مهدی جعفری» مقابل دوربين رفته است.
زالی تصريح كرد: تدوينگر و آهنگساز اين كار، هنوز مشخص نشده ولی برای تدوين «علی برزگر» و «قدكچيان» و برای موسيقی «طه شجاع‌نوری»، «سعيد ذهنی» و يا «فردين خلعتبری» از گزينه‌های مدنظرمان است.
اين تهيه‌كننده با بيان اينكه «سيما فيلم، شبكه پخش اين تله‌فيلم را مشخص می‌كند»، بيان كرد: شايد بتوانيم اين كار را برای پخش در روز اربعين آماده كنيم.
زالی با اشاره به اينكه تصويربرداری اين كار در روستای ابيانه در اطراف نطنز و منطقه يارند انجام می‌شود، به خبرنگار خيمه گفت: محمود عزيزی، پرويز فلاحی‌پور و محمد مختاری از جمله بازيگران اين تله‌فيلم هستند.
در خلاصه داستان فيلمنامه «نمی‌خواهم تو را كشته ببينم» آمده است: تعدادی از بچه‌های يك مدرسه روستايی، قصد دارند در تعزيه‌ای كه هر ساله برگزار می‌شود، با بركناری شمر... .
captcha