بررسی كتاب «دا» در نشريه قرآنی «باران» ويژه نوجوانان
کد خبر: 1837138
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۸

بررسی كتاب «دا» در نشريه قرآنی «باران» ويژه نوجوانان

جديدترين شماره مجله قرآنی «باران» به بررسی كتاب «دا» می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در خرمشهر، در نشريه وزين «باران» مطلبی با عنوان «باز هم درباره دا» منتشر شده و اين كتاب خاطره‌انگيز حوزه دفاع مقدس برای نوجوانان مورد بررسی قرار گرفته است.
در ديگر صفحات اين نشريه به مناسبت سالروز شهادت سردار رشيد اسلام شهيد «سيدمحمدعلی جهان‌آرا» مطلبی منتشر شده است. همچنين در حمايت از فلسطين و مظلومين غزه نيز مطلبی با عنوان «روزی كه فرشته ها به من لبخند زدند» چاپ شده است.
در بخش‌های قرآنی و مذهبی اين شماره مطالبی با عنوان هفت آسمان پرواز، تفسير برای نوجوان به شيوه شعر و داستان، قرآن نغمه شفابخش انسان‌هاست، يك ضرب‌المثل قرآنی يك ضرب‌المثل ايرانی، امام‌زاده زينب خاتون، قرآن فارسی و مطالب ديگری همچون اشاره‌ای به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، ماه نو، بهاری كه برای قلبم به ارمغان آوردی، نيز منتشر شده است.
شماره 172 باران همچنين گزيده‌ای از سخنان مقام معظم رهبری با عنوان پابه‌پای يار، يادكردی از شهيدان آيت‌الله اشرفی اصفهانی و شهيد حجت‌الاسلام سيدعبدالكريم هاشمی‌نژاد را نيز در خود جای داده است.
شعر «فراتر از ادراك» تقديمی به امام ششم شيعيان، زينت‌بخش اين شماره باران است.
در شماره جديد مجله باران همچنين «مهرماه ماه مهربانی» و سخنی درخصوص بازگشايی مدارس نيز جلب توجه می‌كند. در اين شماره همچنين به مناسبت روز ملی دختر مطلبی آورده شده است.
ديداری از شهر قرآنی مراغه، پاداش نيكوكاری(از سری داستان‌های يك آيه يك قصه)، حديثی از پيامبر اكرم(ص)، گزيده‌ای از يكی از سوره‌های قرآن در خصوص پرندگان با تصاويری زيبا، جدول، شعر، داستان چشم‌هايی كه حرف می‌زدند، باز ببينيم بهتر ببينيم، معرفی پايگاه اينترنتی امام‌رضا(ع)، كلاه ارتشی، گواهی رئيس جمهور، صفحات كاردستی و صندوق پست، سفارش مهم، عكس‌های اينترنتی، داستان كوتاه دارالفنون، پله اول علم آموزيست و اشاراتی به بزرگداشت حافظ و مولانا در شماره ويژه مهرماه باران، ماهنامه قرآنی، هنری و ادبی ويژه نوجوانان منتشر شده است.
captcha