فيلم كوتاه «ما در راهيم» در اردبيل توليد شد
کد خبر: 1927679
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶

فيلم كوتاه «ما در راهيم» در اردبيل توليد شد

گروه فرهنگ و هنر: معاون امور فرهنگی و پژوهشی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل از توليد فيلم كوتاه «ما در راهيم» با مضمون ايثار و شهادت در اردبيل خبر داد.

«جواد انزابی»، معاون امور فرهنگی و پژوهشی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار قرآنی ياران (ايكنا) شعب اردبيل، گفت: نويسنده و كارگردان اين فيلم «عارف نامور» در واحد امور هنری و نمايشی معاونت پژوهش و ارتباطات بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل توليد شده است.
وی فيلم مستند «تا سحرگاهان» با مضمون يادنامه شهدای نيارق در سال 57 را از ديگر فيلم‌های توليدی در اين واحد عنوان كرد و افزود: اين فيلم نيز به نويسندگی و كارگردانی «اصغر جاويد» به توليد رسيده است.
انزابی توليد و پخش فيلم كوتاه داستانی «روزهای بارانی» با مضمون يادنامه شهيد «رسول خليل‌آبادی» به نويسندگی «يوسف يزدانی» و كارگردانی «عبدالله عزيزی»، توليد و پخش فيلم مستند «آخرين پرواز» با مضمون يادنامه شهيد سرلشكر «خلبان غفور جدی اردبيلی» به نويسندگی و كارگردانی «عبدالله عزيزی» و توليد و پخش فيلم مستند «مسافران دشت‌های بی‌قرار» به نويسندگی و كارگردانی «رضا جمالی» با مشاركت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از ديگر اقدامات انجام يافته در معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنياد شهيد استان اردبيل اعلام كرد.
captcha