آخرين «باران» قرآنی تابستان از راه رسيد
کد خبر: 1993475
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰

آخرين «باران» قرآنی تابستان از راه رسيد

گروه كودك و نوجوان: صد‌ و ‌هشتاد ‌و ‌سومين ماهنامه قرآنی، ادبی، هنری «باران» ويژه شهريور به صاحب‌امتيازی سازمان اوقاف و امور خيريه منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران‌ (ايكنا) اين شماره از ماهنامه «باران» دارای 52 صفحه و شامل بخش‌های مختلفی از جمله «مقاله‌های ادبی ـ قرآنی»، «داستان»، «گزارش»، «يادداشت‌های‌قرآنی»، «مصاحبه»، «شعر»، «تفسير»، «دفاع مقدس» و «جدول» است.
در بخش «از چه می‌پرسند؟» آياتی از سوره مباركه «نبأ» مطرح و به ترجمه و تفسير اين آيات برای نوجوانان پرداخته شده است.
«آيات قرآنی در اشعار نظامی»، «روز از نو روزه از نو»، «يك قصه يك آيه»، «معرفی امامزاده هاشم»، «رمضان امسال با نويسنده‌ها»، «آسمانی‌‌ها» و «پا‌به‌پای‌يار» از جمله بخش‌های اين ماهنامه است.
در قطره‌ای از اين باران درباره نظامی می‌‌‌‌خوانيم: «تأثير‌پذيری نظامی از قرآن و احاديث قابل‌توجه است و از سبك ويژه او به حساب می‌آيد. اين شاعر نكته‌ای را از آيات و احاديث الهام می‌‌‌‌‌‌گيرد و به ترجمه قانع نمی‌شود. اين كار او تشخيص آيه و حديث را برای مخاطب مشكل می‌سازد.»
در بخش «سرزمين باران» اين ماهنامه استان همدان با استفاده از تصاوير مختلفی از مكان‌‌‌‌‌‌‌‌های ديدنی اين شهر معرفی شده است.
هشتاد‌و‌سومين شماره ماهنامه «باران» در ماه جاری با 52 صفحه و با قيمت 500 تومان به صاحب‌امتيازی سازمان اوقاف و امور خيريه به مدير‌مسئولی «احمد شرفخانی» در 48 صفحه به قيمت 500 تومان در اختيار نوجوانان قرار گرفته است.
captcha