مقصر تمام اهانت‌ها به اهل بيت و قرآن، آمريكا است
کد خبر: 2000496
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴

مقصر تمام اهانت‌ها به اهل بيت و قرآن، آمريكا است

نمايندگی آستان قدس رضوی: عضو مجلس خبرگان رهبری در بارگاه ملكوتی ثامن‌الحجج(ع) عامل تمام اهانت‌ها به ساحت مقدس قرآن، پيامبر اعظم(ص) و اهل بيت(ع) را آمريكا عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس، حجت‌الاسلام «كاظم صديقی»، عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع زائران بارگاه حرم رضوی با بيان اين مطلب اظهار كرد: بيانات مقام معظم رهبری اتمام حجت مسلمانان با عوامل انحرافی است و وعده امام راحل مبنی بر غلبه مستضعفان بر مستكبران در قرن كنونی در حال محقق شدن است.
وی افزود: استكبار جهانی و مستكبران بايد منتظر پاسخ اين اهانت از سوی قرآن ناطق، امام دوازدهم شيعيان و منجی عالم بشريت باشند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به يك حديث قدسی، بی‌آبرويی اهانت كنندگان را وعده داد و گفت: كسانی كه در دنيا به بيت‌الله الحرام، عترت و قرآن اهانت كنند، ماندگار نخواهند بود و بايد منتظر سرنگونی و تباهی خود باشند.
حجت‌الاسلام صديقی، افرادی را كه به قرآن اهانت كردند، عمال و جيره‌خواران استكبار جهانی عنوان و تصريح كرد: اين افراد برای به‌راه انداختن فضاهای سياسی و رسيدن به اهداف شوم شيطان‌پرستی آمريكا و رژيم صهيونيستی دست به چنين حماقت‌هايی می‌زنند.
وی با اشاره به كشف بيش از 800 نكته علمی در قرن اخير توسط دانشمندان از قرآن كريم با 14 قرن قدمت، گفت: اديان بزرگ الهی برای آگاهی بيشتر از دين خود بايد به قرآن مراجعه كنند چون معجزات و نكات زندگانی پيامبرانی همچون حضرت موسی(ع) و عيسی(ع) در قرآن كريم آمده است.
حجت‌الاسلام صديقی افزود: سالانه شاهد تأثير آيات قرآن بر مردم غرب و شرق و تشرف تعداد زيادی به دين مبين اسلام هستيم كه اين امر باعث شده شياطين خود را در خطر جدی بدانند و به اين حركت‌های وقيحانه دست بزنند.
captcha