خدمت به ايثارگران و خانواده‌های شهدا در اولويت قرار گيرد
کد خبر: 2006774
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۸

خدمت به ايثارگران و خانواده‌های شهدا در اولويت قرار گيرد

گروه سياسی و اجتماعی: رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل گفت: خدمت به ايثارگران، قاموس انقلاب اسلامی و حركت در مسير ارزشمداری نظام اسلامی است و اين حركت بايد در اولويت قرار گيرد.

يه گزارش خبرگزارس قرآنی ايران (ايكنا) شعبه اردبيل، «مصطفی افضلی‌فرد»، رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل، سه شنبه 13 مهر‌ماه در جلسه بررسی مشكلات ايثارگران شهرستان نير با بيان اين‌كه همه ما مديون ايثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستيم، گفت: اگر امروز كوچك‌ترين خدمتی برای اين خانواده‌ها و اعضای ايثارگر انجام می‌دهيم در حقيقت كمترين رسالت خود را در ادای احترام به جايگاه آنها انجام داده و به‌وظيفه خود عامل هستيم.
وی با يادآوری اين‌كه خدمات اين قشر ارزشمند هرگز از اذهان ملت و منصفان جامعه پاك نمی‌شود، تصريح كرد: خدمتی كه ايثارگران در ايام سخت و دوران بسيار سنگين به نظام اسلامی و ملت انجام دادند قابل توصيف و بيان نيست و هميشه اين مبانی ايثارگری در تاريخ و قاموس اين انقلاب ثبت و ضبط می‌شود.
افضلی‌فرد با بيان اين‌كه در حوزه خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ايثارگران برنامه‌های جامع در دست اقدام است، افزود: بعد از استخدام فرزندان شهدا و ايثارگران تلاش می‌كنيم تا نسبت به مسكن آنها نيز با اولويت مناطق محروم اقدامات اساسی و زيربنايی را انجام دهيم.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل خاطر نشان كرد: در كنار اين اقدامات بنياد شهيد و امور ايثارگران استان طرح تكريم والدين شهدا، مرمت مزار شهدا، ساماندهی برخی آثار بر جای مانده شهدا و ايثارگران را در دست اقدام دارند.
افضلی‌فرد در ادامه سخنان خود اضافه كرد: همه دستگاه‌های اجرايی در كنار تكريم و تعظيم خانواده‌های شهدا وظيفه خدمت‌رسانی به آنها را بايد در اولويت قرار دهند و در شهرستان نير زمينه اشتغال فرزندان شاهد و ايثارگر بايستی بيشتر و بهتر از گذشته فراهم شود.
وی ادامه داد: استكبار جهانی امروز تلاش می‌كند تا روحيه رشادت و ايثارگری را در جامعه بشكند اما ملت ما با اعتقاد به راه شهدا و ايثارگران هرگز در برابر اين توطئه‌ها تسليم نمی‌شوند.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل گفت: تلاش می‌شود اهتمام بيشتری نيز در گستردگی فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و سطوح مختلف آن انجام شود كه اميدواريم ثمره آن بازآفرينی اين ارزشمداری‌ها باشد.
«عليرضا نعمت‌سلطانی»، فرماندار نير در اين جلسه با اشاره به اهتمام خاص مسئولان اين شهرستان در اجرای تعهدات سهميه استخدامی خانواده‌های شهدا از تلاش مجموعه اداره اين شهرستان برای تكريم و تعظيم خانواده‌های شهدا و ايثارگران خبر داد.
وی از برگزاری همايش بزرگ ياد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: در هفته گراميداشت بسيج اين برنامه با محوريت ايثار و گذشت در اين شهرستان اجرايی می‌شود.
captcha