نشست مادران با موضوع نماز در شازند برگزار شد
کد خبر: 2012637
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶

نشست مادران با موضوع نماز در شازند برگزار شد

گروه سياسی و اجتماعی: نشست دهه كرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و نشست مادران تحت پوشش كميته امداد امام‌خمينی(ره) شازند در سالن اجتماعات فرمانداری اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مركزی، «حميدرضا بيات»، رئيس كميته امداد امام خمينی(ره) شازند ضمن خيرمقدم و تبريك دهه كرامت گفت: اين نشست با همكاری كميته امداد امام خمينی (ره) شازند و ستاد اقامه نماز شازند برگزار شد.
وی از برگزاری اين نشست را آشنايی مادران با نماز و تشويق جوانان به نماز عنوان كرد و افزود: اگر به‌دنبال جامعه ارزشی و دينی هستيم بهترين راه و نزديك‌ترين وسيله نماز خواهد بود و اين فريضه الهی انسان را از نهايت ذلت به اوج بزرگی می‌رساند.
بيات ادامه داد: اقامه نماز يكی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در كشور است و از اين رو در مقوله ترويج و گسترش فرهنگ نماز لازم است توجه بيشتری شود.
به گزارش ايكنا، در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام و المسلمين «ميرچناری» يكی از اساتيد حوزه با اشاره بر اين عبادت خدای متعال در انديشه و تفكر اسلامی جايگاه ويژه‌ای دارد چرا كه توجه به نماز بسياری از مشكلات اجتماعی را برطرف می‌كند.
وی اذعان كرد: عليرغم تبليغات منفی دشمنان درباره نماز و معنويت خوشبختانه شاهد علاقه‌مندی جوانان ايران به نماز و معنويت هستيم و شركت گسترده جوانان ايرانی در مراسم مذهبی بيانگر اين است كه جوانان و نوجوانان ايران به معنويت علاقه‌مند هستند.
همچنين، در اين نشست مباحث و موضوعاتی با عنوان چرا نماز بخوانيم، ضرورت آشنايی با فلسفه و آثار بركات نماز، وظايف پدر و مادر خانواده در مقابل فرزندان و چگونه فرزندان خود را به نماز دعوت كنيم مطرح شد.
يادآوری می‌شود، در اين نشست 60 نفر از مادران تحت پوشش كميته امداد امام خمينی(ره) شهر شازند حضور داشتند.
captcha