برگزاری مسابقه قرآن در دارالقرآن شهيد سامانی تهران
کد خبر: 2107594
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹

برگزاری مسابقه قرآن در دارالقرآن شهيد سامانی تهران

به همت دارالقرآن شهيد سامانی تهران، مسابقه قرآن كريم ويژه مقطع سنی هفت و هشت سال (اول و دوم دبستان) روز 22 ارديبهشت‌ماه در اين دارالقرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به همت دارالقرآن شهيد سامانی آموزش و پرورش منطقه 16 تهران، مسابقه قرآن كريم، ويژه مقطع سنی هفت و هشت سال (اول و دوم دبستان) روز 22 ارديبهشت‌ماه از ساعت 15 تا 19 در اين دارالقرآن برگزار می‌شود.
در اين مسابقه هر يك از كودكان هفت و هشت ساله شركت‌كننده يكی از سوره‌های قرآن كريم را قرائت می‌كند و در پايان مسابقه نيز به هر كدام از آن‌ها به رسم يادبود جايزه‌ای اعطا می‌شود.
همچنين، به پنج نفر اول و برگزيده در اين مسابقه جايزه ويژه‌ای از سوی دارالقرآن شهيد سامانی اعطا می‌شود و 20 نفر برگزيده در اين مسابقه نيز به كلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی دارالقرآن راه پيدا می‌كنند.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به دارالقرآن شهيد سامانی آموزش و پرورش منطقه 16 واقع در خيابان نازی‌آباد، خيابان شهيد سامانی، پلاك 111 مراجعه كنند.
يادآور می‌شود، دارالقرآن شهيد سامانی نازی‌آباد تهران بيش از يك دهه است كه در شناسايی دانش‌آموزان مستعد قرآنی منطقه فعاليت دارد.
captcha