پژوهش‌های تخصصی و تحليلی دانش‌آموزان مشهدی به چاپ می‌رسد
کد خبر: 2117169
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷

پژوهش‌های تخصصی و تحليلی دانش‌آموزان مشهدی به چاپ می‌رسد

گروه فعاليت‌های قرآنی: رئيس اتحاديه مؤسسات قرآنی تفسير جوان از شركت يك‌هزار نفر از دانش‌آموز‌ان مشهدی در كارگاه آموزش «مهارت‌های زندگی» در محل سالن اجتماعات شهيد‌حاتمی ناحيه 4 آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خبر داد.

محمد بيستونی، رئيس اتحاديه مؤسسات قرآنی تفسير جوان، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد، با بيان اين مطلب افزود: اين كارگاه آموزشی ويژه دانش‌آموزان دختر در مقاطع راهنمايی و دبيرستان است.
وی ادامه داد: اولين روز از اين كارگاه آموزشی از ساعت 8 تا 10 روز گذشته، سه‌شنبه 13 ارديبهشت‌ماه، با حضور 10 مربی باتجربه اتحاديه مؤسسات قرآنی تفسير جوان ويژه مقطع راهنمايی برگزار شد.
اين مسئول اشاره كرد: دومين روز از اين كارگاه آموزشی از ساعت 8 صبح امروز، 14 ارديبهشت‌ماه، در محل مذكور آغاز شده است و تا ساعت 12 نيز ادامه دارد.
اين مسئول به اين نكته اشاره كرد كه در اين كارگاه آموزشی يك‌هزار نفر از دانش‌آموزان نخبه و برگزيده شهر مشهد حضور دارند كه نكات و موارد مربوط به قرآن كريم و نهج‌البلاغه را به‌صورت تخصصی، عملی و تحليلی آموزش می‌بينند.
رئيس اتحاديه مؤسسات قرآنی تفسير جوان افزود: در اين كارگاه شركت‌كنندگان يك سوره را به‌صورت موضوعی انتخاب می‌كنند كه بايد با استفاده از كتب مربوط به اين رشته و استفاده از مربيان حاضر در كارگاه تحقيق و بررسی كنند كه در اين راستا گروه‌های سه نفره بايد نتايج را به اتحاديه مؤسسات قرآنی تفسير جوان ارائه دهند.
اين مسئول تأكيد كرد: حاصل كار با حمايت آموزش و پرورش ناحيه 4 استان خراسان‌رضوی و با درج نام بر روی جلد چاپ و منتشر می‌شود.
وی در ادامه گفت: در اين صورت است كه به علاقه‌مندان از سوی اتحاديه مؤسسات قرآنی تفسير جوان كتب متشر شده ارائه می‌شود.
رئيس اتحاديه مؤسسات قرآنی تفسير جوان خاطرنشان كرد: در نظر داريم تا اين كارگاه آموزشی را به تدريج در سطح كشور ويژه دانش‌آموزان گزينش شده و نخبه برگزار كنيم.
captcha