ايجاد ستاد دائمی بزرگداشت شهيد مطهری
کد خبر: 2117344
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹

ايجاد ستاد دائمی بزرگداشت شهيد مطهری

گروه اجتماعی: قائم مقام بنياد علمی و فرهنگی شهيد مطهری از ايجاد ستاد دائمی بزرگداشت شهيد مطهری در بنياد شهيد مطهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، «محمدرضا جعفری‌جلوه» قائم مقام بنياد علمی و فرهنگی شهيد مطهری با اعلام اين خبر اظهار كرد: ستاد بزرگداشت شهيد مطهری نه به منظور بزرگداشت و تجليل از يك فرد كه به منزله تجليل از يك تفكر است و لذا دائمی شدن آن به منظور نشر اين تفكر می‌تواند سرلوحه‌ای باشد برای تمامی كسانی كه طی ساليان گذشته برای ادای دين به اين انديشه، ستاد بزرگداشت برپا كرده‌اند.
وی در ادامه افزود: اين ستاد دائمی در بنياد علمی و فرهنگی علامه شهيد آيت‌الله مرتضی مطهری برپا شده و جمعی از دانشگاهيان، روحانيون، فرهنگيان، نيروهای مسلح و نيز اهالی رسانه و ادب در كنار بيت آن شهيد در آن عضويت خواهند داشت.
جعفری‌جلوه در ادامه در تشريح برنامه‌های سال جاری اين ستاد با اشاره به شعار «مطهری و بيداری اسلامی» در برنامه‌های اجرا شده توسط اين ستاد در سال جاری، اظهار كرد: برگزاری همايش حكمت مطهر در سازمان صدا و سيما، همايش ويژه بزرگداشت در دانشگاه تهران، همايش بيداری اسلامی و مقتضيات زمان در مدرسه عالی شهيد مطهری و همايش الگوی ايرانی و اسلامی پيشرفت از ديدگاه شهيد مطهری در دانشگاه باقرالعلوم قم از جمله مهمترين برنامه‌های اجرا شده در هفته گرامی‌داشت مقام معلم است.
وی همچنين برگزاری يكصد كرسی آزاد انديشی و يكصد همايش بزرگداشت به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری، برگزاری جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان، جشنواره شعر گل‌واژه‌های مطهر و نيز رونمايی از سايت هفت زبانه رسانه مطهر را از مهمترين برنامه‌های اجرايی اين ستاد در سال جاری عنوان كرد.
captcha