آغاز كلاس آموزش روخوانی قرآن ويژه كودكان در دارالقرآن شهيد سامانی تهران
کد خبر: 2124288
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰

آغاز كلاس آموزش روخوانی قرآن ويژه كودكان در دارالقرآن شهيد سامانی تهران

به‌همت دارالقرآن شهيد سامانی تهران، كلاس آموزش روخوانی قرآن كريم ويژه مقطع سنی هفت و هشت سال (اول و دوم دبستان) از فردا پنجشنبه، 29 ارديبهشت‌ماه در اين دارالقرآن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به‌همت دارالقرآن شهيد سامانی منطقه نازی‌آباد تهران، كلاس آموزش روخوانی قرآن كريم ويژه مقطع سنی هفت و هشت سال (اول و دوم دبستان) از ساعت 16:30 فردا پنجشنبه، 29 ارديبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 17:30 به مدت يك ساعت ادامه دارد.
اين كلاس ويژه كودكانی است كه در مسابقه قرآن كريم ويژه مقطع سنی هفت و هشت سال (اول و دوم دبستان) كه در روز 22 ارديبهشت‌ماه در اين دارالقرآن برگزار شد، حائز رتبه برتر شده بودند.
در اين مسابقه هر يك از كودكان هفت و هشت ساله شركت‌كننده يكی از سوره‌های قرآن كريم را قرائت كردند و در پايان مسابقه نيز به هر كدام از آن‌ها به رسم يادبود جايزه‌ای اعطا شد.
همچنين، به پنج نفر اول و برگزيده در اين مسابقه جايزه ويژه‌ای از سوی دارالقرآن شهيد سامانی اعطا شد و 20 نفر برگزيده در اين مسابقه نيز به كلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی دارالقرآن كه از فردا آغاز می‌شود راه پيدا كردند.
يادآور می‌شود، دارالقرآن شهيد سامانی نازی‌آباد تهران كه يك نهاد خصوصی است بيش از يك دهه است كه در شناسايی دانش‌آموزان مستعد قرآنی منطقه فعاليت دارد و رشته‌های مختلف قرآن كريم را به آن‌ها آموزش می‌دهد.
captcha