ارائه تأليفات قرآنی و اسلامی ايران در نمايشگاه مسكو
کد خبر: 2131615
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳

ارائه تأليفات قرآنی و اسلامی ايران در نمايشگاه مسكو

گروه فرهنگ و هنر: آثار بنياد مطالعات اسلامی، شامل مجله و كتاب در موضوعات اسلامی، قرآنی و دينی در دومين نمايشگاه اكسپو حلال كه از تاريخ 5 لغايت 7 خردادماه برگزار شد، به نمايش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنياد مطالعات اسلامی امسال نيز آخرين دستاوردهای خود در زمينه نشر كتاب و مجله را در نمايشگاه اكسپو حلال به نمايش گذاشت.
«راويل عين‌الدين»، رئيس شورای مفتيان روسيه، در حين بازديد از غرفه بنياد در گفت‌وگو با «هادوی»، رئيس بنياد مطالعات اسلامی، ضمن استقبال از حضور بنياد تأكيد كرد: پژوهش‌های اسلامی برای ارتقای سطح آگاهی مسلمانان و همچنين آشنايی مردم روسيه بسيار مهم و ضروری است.
از جمله نكات مهم نمايشگاه حضور نمايندگان كشورهای خارجی از جمله حضور و سخنرانی «عبدالحسين فخاری»، مدير اجرايی مركز تحقيقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی «ايركريك»، بود كه با استقبال شركت‌كنندگان و بازديدكنندگان مواجه شد.
لازم به ذكر است كه بنياد مطالعات اسلامی بيش از 60 جلد كتاب و 16 شماره از مجلات اسلامی خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار داد كه اين آثار در موضوعات مختلفی از قبيل مباحث قرآنی، فلسفه و عرفان اسلامی، حديث و سيره معصومين (عليهم‌السلام) و خانواده در اسلام است.
captcha