ساخت اولين اردوگاه قرآنی ـ مردمی كشور در مازندران
کد خبر: 2194802
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸

ساخت اولين اردوگاه قرآنی ـ مردمی كشور در مازندران

گروه فعاليت‌های قرآنی: نائب رئيس اتحاديه مؤسسات و خانه‌‎های قرآنی كشور، از ساخت اولين اردوگاه قرآنی ـ مردمی كشور در «چپكرود» مازندران خبر داد.

«بهروز كريم‌نژاد»، نائب رئيس اتحاديه مؤسسات و خانه‌های قرآنی كشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) نمايندگی بابل شعبه مازندران، گفت: در نشستی كه با حضور مديركل منابع طبيعی استان و مدير كل منابع طبيعی ساری و نوشهر و رئيس دبيرخانه كميته سند سازی اداره‌كل اقتصاد و دارايی استان مازندران برگزار شد، مقرر شد از سوی استانداری زمينی به مساحت پنج هكتار متر مربع برای ساخت اولين اردوگاه قرآنی ـ مردمی كشور به اتحاديه مؤسسات و خانه‌های قرآنی كشور واگذار شود.
وی افزود: اين اردوگاه برای استفاده مجموعه قرآنی كشور در دوسال آينده به بهره‌برداری خواهد رسيد كه شامل سالن همايش، مسجد، سوئيت و ديگر امكانات مورد نياز است.
كريم‌نژاد خاطرنشان كرد: جهت ساخت اين اردوگاه قرانی بالغ بر 6 ميليارد تومان اعتبار نياز است و از خيران و مسئولان نهادهای مردمی و دولتی دعوت می‌شود در اين امر خداپسندانه شركت كنند و برای توسعه فعاليت‌های قرآنی و عمق بخشيدن به باورهای دينی و ساختن جامعه بر اساس آمورزه‌های قرآنی گامی مؤثر بردارند.
captcha