برنامه تلويزيونی «ترتيل قرآن نوجوانان» در ساری ضبط شد
کد خبر: 2220816
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱

برنامه تلويزيونی «ترتيل قرآن نوجوانان» در ساری ضبط شد

گروه فرهنگ و هنر: تهيه‌كننده برنامه ترتيل قرآن نوجوانان شبكه قرآن سيما، گفت: ضبط ترتيل قرآن نوجوانان از جزءهای سوم، هشتم، سيزدهم، هيجدهم، بيست و سوم و بيست و هشتم در مازندران پايان يافت.

«داود نجفی»، تهيه‌كننده برنامه «ترتيل‌ قرآن نوجوانان» شبكه قرآن سيما، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) نمايندگی ساری شعبه مازندران، در حاشيه ضبط برنامه ترتيل نوجوانان دانش‌آموز استان مازندران كه در مسجد «محمد رسو‌ الله» ساری برگزار شد، گفت: ضبط مرحله اول برنامه ترتيل قرآن در چهار استان تهران، خراسان، خوزستان و اصفهان انجام و در ماه رمضان 90 از شبكه قران سيما پخش شد.
وی افزود: مرحله دوم ضبط ترتيل نوجوانان در سه استان اردبيل، آذربايجان شرقی و مازندران انجام و در دو استان گيلان و زنجان نيز ادامه ضبط انجام می‌شود.
نجفی تصريح كرد: اين برنامه با همكاری مديران كل آموزش و پرورش در استان‌ها انجام شده و مقرر است در بهمن‌ماه سال جاری و ماه رمضان سال آينده در سيما جمهوری اسلامی پخش شود.
وی ادامه داد: به لطف خداوند روزهای 18 و 19 در مازندران موفق شديم جزءهای سوم، هشتم، سيزدهم، هيجدهم، بيست و سوم و بيست و هشتم را ضبط كنيم.
تهيه‌كننده برنامه ترتيل قرآن نوجوانان شبكه قرآن سيما، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبری در هنگام پخش برنامه ترتيل نوجوانان بعد از مشاهده و استماع تلاوت قرآن فرمود: «انسان می‌بيند جوان‌ها را، نوجوان‌ها را كه انجا نشسته‌اند و يك ساعت تلاوت می‌كنند چه تلاوت شيوايی، صحيح، دقيق،متوجه به معنا همه گوش می‌‌كنند. اگر در سطح كشور انسان ملاحظه كند، می‌توان گفت اين انس با قرآن و تلاوت قرآن اعداد ميليونی دارد.»
وی افزود: از اداره كل آموزش و پرورش استان مازندران و آقای «سعيد قربانی»، مشاور قرآنی استاندار و مسئول دارالقرآن اداره‌كل تبلغات اسلامی مازندران، كه در تهيه و ضبط اين برنامه به عنوان استاد و ناظر بر تلاوت قرآن حضور داشته و تذكرات لازم را ارائه می‌كرد، قدردانی می‌كنم.
captcha