برنامه‌های ماه محرم كميته امداد امام خمينی(ره) در استان فارس اعلام شد
کد خبر: 2230710
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵

برنامه‌های ماه محرم كميته امداد امام خمينی(ره) در استان فارس اعلام شد

رئيس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی كميته امداد امام خمينی(ره) فارس، گفت: به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم‌الحرام، كميته امداد امام خمينی(ره) استان فارس در نظر دارد برنامه‌های متنوعی در سه بخش اجرا كند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در فارس، همزمان با فرا رسيدن ايام محرم‌الحرام برنامه‌های كميته امداد امام خمينی(ره)، امروز هفتم آذر‌ماه اعلام شد.
علی‌رضا دشتی، رئيس اداره روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی كميته امداد امام خمينی(ره) فارس، ضمن عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم‌الحرام و ايام سوگواری حضرت امام حسين(ع) با بيان اين مطلب، افزود: تبيين و تشريح فرهنگ و فلسفه قيام عاشورا و جان‌فشانی حضرت ابا‌عبدالله‌الحسين(ع) و ياران باوفای ايشان در بين همكاران امدادگر و مددجويان تحت حمايت از اولويت‌های برنامه‌های در دست اجرای اين كميته است.
وی بيان كرد: اين كميته در نظر دارد به همين مناسبت برنامه‌های متنوعی در سه بخش برگزاری جلسات مذهبی، سخنرانی‌ها و همايش و مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و كتبی را اجرا كند.
دشتی افزود: اين برنامه‌ها برای دانش‌آموزان، دانشجويان و پرسنل كميته امداد امام خمينی(ره) در نظر گرفته شده است و همچنين در نظر دارد مخاطبان عام و خاص را با قيام عاشورا و ارزشهای اين حادثه آشنا كند.
در پايان اين مقام مسئول با اشاره به اين مطلب كه با شروع ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منكر نيز آغاز شد، اظهار كرد: با توجه به منويات مقام معظم رهبری درباره امر به معروف و نهی از منكر و تأكيد ايشان در رابطه با پرداختن تمام نهاد‌ها و ادارات به اين ارزش مذهبی، كميته امداد امام خمينی(ره) برنامه‌های گسترده‌ای را در اين زمينه تدارك ديده كه از جمله آن می‌توان به برگزاری مسابقات مجازی، اينترنتی و پيامكی با موضوع امر به معروف و نهی از منكر اشاره كرد.
captcha