برگزاری نشست مربيان در مؤسسه تسنيم عجب‌شير
کد خبر: 2240879
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶

برگزاری نشست مربيان در مؤسسه تسنيم عجب‌شير

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست مدير مسئول و مربيان در مؤسسه تسنيم عجب شير امروز، يكشنبه، 27 آذرماه در مؤسسه برگزار می‌شود.

مهدی صفرزاده، مدير مسئول مؤسسه تسنيم عجب‌شير در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: نشست مربيان مؤسسه تسنيم عجب شير امروز، يكشنبه، 27 آذرماه ساعت14:30 در مكان اين مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
وی در ادامه اذعان كرد: هدف از برگزاری اين نشست بررسی و ارزيابی فعالی‌های مؤسسه و مربيان در شش ماه دوم و نتايج حاصله از آن است.
اين مسئول تصريح كرد: در ادامه اين نشست مربيان می‌توانند به بيان مشكلات موجود در راه آموزش قرآن مؤسسه بپردازند دغدغه‌های خود را بيان و راه‌كارهای مناسب را جهت بهبود كار دريافت كنند.
مدير مسئول مؤسسه تسنيم عجب‌شير در پايان خاطرنشان كرد: اين نشست با حضور 17 نفر از مربيان مؤسسه برگزار می‌شود و طرح‌های جديد آموزشی به آنان ابلاغ خواهد شد.
صفرزاده در پايان خاطرنشان كرد: اين مؤسسه در شش ماه اول سال موفق به برگزاری دوره تربيت مربی مهد قرآن، دوره آموزش تدبر در قرآن، طرح آموزش حكمت مطهر و سلسله جلسات رصد فرهنگی شده است و در نظر دارد دوره‌های آموزشی جديدی را آغاز كند.
captcha