نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن به كميته تلاوت راديو قرآن معرفی می‌شوند
کد خبر: 2282553
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸

نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن به كميته تلاوت راديو قرآن معرفی می‌شوند

گروه فعاليت‌های قرآنی: مدير راديو قرآن از معرفی نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن به كميته تخصصی تلاوت اين شبكه راديويی خبر داد و تأكيد كرد: تمام تلاش ما بر اين است كه تلاوت‌های خوب و همچنين تلاوت نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن را در شبكه راديويی قرآن داشته باشيم.

محمد‌حسين محمد‌زاده، مدير شبكه راديويی قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب گفت: راديو قرآن كه بخش عظيمی از پوشش فعاليت‌های عرصه قرآنی را بر عهده دارد، برای نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن نيز برنامه‌هايی را در نظر گرفته است تا مردم در جريان تجربيات اين افراد قرار گيرند.
محمدزاده افزود: با هماهنگی‌هايی كه با اداره آموزش و مسابقات سازمان اوقاف انجام داده‌ايم، مقرر شده است افرادی كه قرائت‌های خوبی در اين دوره از مسابقات داشته‌اند و نيز رتبه‌هايی را در اين دوره از مسابقات كسب كرده‌اند، به كميته تخصصی تلاوت راديو قرآن معرفی شوند و زمينه‌های تلاوتشان در راديو قرآن مهيا خواهد شد.
وی تصريح كرد: ان‌شاء‌الله شاهد اين باشيم كه قرائت‌های تحقيق و ترتيل نفرات برتر اين دوره از رقابت‌ها را در آينده نزديكی در راديو قرآن بشنويم كه با اين كار می‌توان از تجربيات اين افراد به عنوان دوره‌های آموزشی استفاده كرد.
مدير راديو قرآن افزود: نكته ديگر اين است كه اين دوستان برای شركت در جشنواره اينترنتی و بين‌المللی «تلاوت من» جذب خواهند شد كه در آن هر كسی سه دقيقه از تلاوت خود را به صورت صوتی يا تصويری ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند در مسابقه شركت كنند و از مزايا و هدايای فوق‌العاده ارزشمندی كه برای اين جشنواره در نظر گرفته شده است بهره‌مند شوند.
وی در ادامه در مورد برنامه‌هايی كه اين شبكه راديويی در زمينه حفظ قرآن دارد، عنوان كرد: هفت عنوان برنامه در مورد حفظ قرآن تدارك ديده‌ايم كه يكی از اين برنامه ها كه به صورت هر روزه و از اول بهمن ماه آغاز شده است، برنامه نورباران است كه در موضوع حفظ است و در اين برنامه از نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ برای حضور در اين برنامه دعوت خواهد شد و از نظرات و تجربيات اين عزيزان برای انتقال به مردم استفاده خواهد شد.
محمدزاده در ادامه به تدارك راديو قرآن برای تعطيلات عيد امسال اشاره و اظهار كرد: ما هر ساله برای ايام عيد برنامه ويژه‌ای داريم خصوصاً امسال كه اين حركت را از دو ماه قبل از عيد شروع كرده‌ايم و طر‌ح‌هايی به دفتر طرح و برنامه شبكه راديويی قرآن ارسال شده است كه اين طرح‌ها در دست بررسی است.
مدير راديو قرآن افزود: برنامه‌سازان راديو قرآن با استقبال بسيار خوبی به پيشواز عيد خواهند رفت و اين نويد را به مخاطبان ارجمند راديو قرآن می‌دهم كه دو برنامه بوستان قرآن و گلستان قرآن ويژه تعطيلات عيد را برای مردم قرآن دوست كشورمان در نظر گرفته‌ايم.
وی در ادامه گفت: برنامه بوستان قرآن يك برنامه نيمروزی است و برنامه گلستان قرآن يك برنامه عصرگاهی كه اين برنامه‌ها دو برنامه از هفت عنوان ويژه برنامه‌ای است كه ما برای تعطيلات عيد در نظر گرفته‌ايم كه اين دو ويژه برنامه ويژگی خاص‌تری نسبت به برنامه‌های ديگر دارند و اميدواريم اين برنامه‌ها مورد توجه شنوندگان راديو قرآن قرار بگيرد.
captcha