شركت بيش از هزار وبلاگ و وبسايت در جشنواره «حكمت مطهر»
کد خبر: 2301690
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

شركت بيش از هزار وبلاگ و وبسايت در جشنواره «حكمت مطهر»

گروه فضای مجازی: دبير اجرايی هفتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان سراسر كشور از شركت بيش از هزار وبلاگ و سايت در جشنواره وبلاگ‌نويسی حكمت مطهر خبر داد.

محسن رفيعی، دبير اجرايی هفتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان سراسر كشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با بيان اين كه بيش از هزار نفر از اساتيد و دانشجويان آدرس وبلاگ‌ها و سايت‌های خود را به دبيرخانه هفتمين جشنواره حكمت مطهر ارسال كرده‌اند، اظهار كرد: از اين تعداد شركت‌‌كننده، 581 اثر به وبلاگ اولی‌ها اختصاص دارد كه با فراهم شدن امكانات وبلاگ‌نويسی از سوی سايت جشنواره، اقدام به راه‌اندازی وبلاگ و شركت در جشنواره كرده‌اند.
رفيعی با بيان اين كه سايت‌ها و وبلاگ‌های بسيار قوی و قابل توجهی در اين دوره شركت كرده‌اند، افزود: 38 درصد از آثار به موضوع بيداری اسلامی اختصاص دارد و پس از آن بيشترين وبلاگ‌ها و وبسايت‌ها به آثار علمی دانشجويان و كمترين تعداد هم به آثار علمی اساتيد اختصاص داشت.
وی همچنين از تمديد مهلت شركت در مسابقه‌های اينترنتی «راه مطهر» ويژه عمره‌گزاران دانشگاهی و «زندگی مطهر» ويژه زوج‌های دانشجو خبر داد و افزود: در اين بخش‌ها شركت‌كنندگان می‌توانند با مراجعه به سايت جشنواره و با مطالعه آنلاين كتاب‌های شهيد مطهری، در مدت زمان 40 دقيقه به 25 سوال به صورت اينترنتی پاسخ داده و در همان زمان از امتياز خود آگاه شوند.
رفيعی با اعلام اين كه مراسم اختتاميه هفتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان سراسر كشور روز 12 ارديبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار كرد: احتمالاً مراسم اختتاميه با حضور رئيس جمهور و در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بنياد علمی فرهنگی شهيد مطهری نيز جايزه ساليانه حكمت مطهر را در اين مراسم به نفرات برتر اهدا خواهد كرد. همچنين طی اين مراسم جوايزی از قبيل كمك هزينه سفر عمره، كمك هزينه سفر عتبات عاليات، كمك هزينه سفر سوريه، كمك هزينه سفر مشهد مقدس، كمك هزينه خريد لپ تاپ، كمك هزينه خريد تبلت و كمك هزينه خريد آی‌پد به برگزيدگان جشنواره وبلاگ‌نويسی اهدا خواهد شد و علاوه بر اين تعداد 80 امتياز سفر عمره را به قيد قرعه به راه‌يافتگان به مرحله نهايی داوری اهدا خواهيم كرد.
captcha